Goede morgen, middag, avond,
Alweer mijn derde 997.2, na 2x een Carrera S (Cabrio's) te hebben gehad nu de stap gemaakt een een Turbo $ Cabrio. Zag hem staan en had mezelf beloofd om hem te kopen zo snel ik een nieuwe baan zou krijgen. Nou ik kan je zeggen de recruiter had net opgehangen en 10 minuten later zat ik met de dealer aan de telefoon
Hetgeen me een beetje tegen hield was dat ik de 5de eigenaar zou worden, normaal wil ik alleen kopen als er niet meer dan 1 eigenaar ervoor is geweest, maar na uitvoerige bestudering van alle Carfax reports zag ik dat de laatste 2 eigenaren respectievelijk 1500 en 750 miles er mee hadden gereden, dus duidelijk een weekend auto of investment.
Alle service beurten bij Porsche gebeurt en slechts 17.000 op de klok en de auto is alleen in CA, NV en AZ geweest dus nooit sneeuw of pekel gezien, kortom als nieuw.
Grootste nadeel ik zit een jaar in NL, dus op en neer gevlogen naar Las vegas, mijn oude Carrera S naar Phoenix gereden ( mooie 5 uur trip door de woestijn ) en de volgende dag in de Turbo terug. 5 dagen mee gereden en nu staat ie in storage totdat ik definitief terug ga volgend jaar.
Klein nadeel, de hard shell Turbo seats hebben geen ventilatie, stomme dingen waar je niet op let maar wat wel lekker is met 45C.
Geen Porsche crest in de hoofdsteun, niet dat je het ziet als je rijdt maar vind het gewoon mooier
Behalve tering snel, remt het ook als een debiel, ik denk als je 1x PCCB gewend bent dat je niets anders meer wil.
Opties
- Extra lichte velgen
- Alu deuren, staat op de lijst als een optie ?
- 40% sper differentieel ?
Maar misschien dat iemand hier mij kan vertellen of dit klopt ?
Best,
SpeedyF