Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Goedemiddag

18 dec 2024 14:13

Goedemiddag,

Ik wil me even voorstellen. Ik ben Ton en ben Citroen (met name DS) en Porsche liefhebber. Jaren geleden een tijd hier doorgebracht al. Had toen een 1997 Boxster.
Nu (nog) een Targa 3.2 Carrera uit 1984. Auto heeft jaren stilgestaan en dat resulteerde in fikse kosten om haar weer rijvaardig te krijgen. Oude benzine, nieuwe injectoren (surrogaat werkte niet dus orgineel) Remmen vast dus nieuwe klauwen en wat dies meer zij. Morgen ophalen dus ben heel benieuwd.
Nu nog op zoek naar nieuwe banden.. berichtje in de rubriek techniek...
En de lak heeft her en der aandacht nodig.

Groet en tot sprekens

Ton

Re: Goedemiddag

18 dec 2024 16:06

Welkom Ton! :thumleft:

Enne, gebruik de zoekfunctie even om te ontdekken hoe je plaatjes van je 3.2 kunt tonen.... :mrgreen:

18 dec 2024 18:15

Anne 2.7 schreef:Welkom Ton! :thumleft:

Enne, gebruik de zoekfunctie even om te ontdekken hoe je plaatjes van je 3.2 kunt tonen.... :mrgreen:

Ga ik doen Anne

18 dec 2024 18:17

TWANDRE schreef:
Anne 2.7 schreef:Welkom Ton! :thumleft:

Ga ik doen Anne

Ziet er uit als jouw avatar plaatje...denk zelfde kleur...of Zinn of Platin Metallic...kijken of ik dat kan vinden op de auto...

18 dec 2024 20:48

Welkom Ton!

Mooi project dus! Waarom "nog"? Heb je plannen om hem weer van de hand te doen als hij er weer een beetje patent bij staat?

18 dec 2024 22:07

Stiruam schreef:Welkom Ton!

Mooi project dus! Waarom "nog"? Heb je plannen om hem weer van de hand te doen als hij er weer een beetje patent bij staat?

Ik heb plannen om heel veel autos die door de loop der jaren verzameld zijn van de hand te doen inderdaad

18 dec 2024 22:19

Ah nu maak je ons nieuwsgierig :)

19 dec 2024 6:55

TWANDRE schreef:Ziet er uit als jouw avatar plaatje...denk zelfde kleur...of Zinn of Platin Metallic...kijken of ik dat kan vinden op de auto...

Die van mij heet Platinum Metallic. Die kleur zie je niet veel. Ben benieuwd naar je foto's.

19 dec 2024 18:37

Ik ben gewend aan drag en drop hahaha

83610

19 dec 2024 18:38

Zinn Metallic is de kleur

83609

83608

19 dec 2024 19:06

Heel mooi ook!

19 dec 2024 20:05

TWANDRE schreef:Ik ben gewend aan drag en drop hahaha

Maar het is je wel gelukt! :thumleft:

19 dec 2024 20:11

Ja, werkt hier anders weer dan op andere fora. Wat handigheid is de techniek hiervan niet veel veranderd de laatste 10 jaar ;-) Ik werk op een mac dus eerst fotos in aparte map zetten...dan verkleinen, dan naar album hier en dan plaatsen....

Maar het is gelukt inderdaad haha
Plaats een reactie