Hallo allemaal,
Ik zal mij even voorstellen: Bastian, 27 jaar, kom uit de regio Utrecht en ben eigenlijk altijd al helemaal Porsche gek geweest. Na met veel plezier 3 jaar lang te hebben gereden in- en gesleuteld aan mijn eerste Porsche, een 924, was ik wel klaar voor de volgende stap in de Porsche-hobby. Op autoscout zag ik een zwarte 996 Carrera 2 uit 2000 te koop staan met het door mij zo begeerde leren interieur in Savannah Beige. Eigenlijk precies wat ik zocht, alleen stond de auto in Frankfurt. Maar dat is juist het avontuur! Samen met mijn vader een trailer gehuurd en hem opgehaald.
Het importeren was een fluitje van een cent omdat de vorige eigenaar zijn papieren goed op orde had. Ik ben de 4e eigenaar en het lijkt erop dat al zijn baasjes goed voor hem hebben gezorgd. 136.000km op de klok dus ook niet al te veel gebruikt en tot nu toe heeft hij nog geen druppeltje gezweet op de garagevloer. Er is gelukkig dus ook niet al te veel kluswerk nu aan te verrichten en ik houd ook mijn auto's graag dicht bij het origineel. Wat zijn mijn plannen ermee voor de komende wintermaanden? niet zoveel, wel nog de motorsteunen vervangen en ook dat gevreesde IMS-lager, en dan maar eerst lekker gaan rijden wanneer het weer lente wordt.
Ik zal hier vast nog wel langskomen voor de nodige info en met wat vragen. Het 924Forum heb ik ook altijd graag gebruikt. Beer924 van daar, die hier waarschijnlijk onder een schuilnaam schrijft, heeft mij getipt om hier vooral ook aan te sluiten.