Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Effe Voorstellen, Boxster 2.7

29 sep 2005 21:43

Hallo Allemaal.....

Ik ben nieuw op dit Forum dus zal me even voorstellen, ik ben Bobby Enters komt uit Eindhoven, pas 22 jaar en al jaren Porsche fan, zoals vele hier op dit Forum :) , ben sinds enkele dagen de trotse bezitter van een Porsche Boxster 2.7, lakzwart, zwart leder en uit 2000.
Heb hiervoor 1,5 jaar in een Audi S3 gereden en toen kwam er een moment dat ik wat anders wilde al was het een heerlijke auto.
Ben al vele jaren Porsche fan en heb daarom maar de beslissing genomen me een Boxster aan te schaffen al is het voor mij wel een dagelijkse auto.
Heb er goed over na moeten denken omdat ik van het begin af aan niet 100% fan was van de Boxster maar heb er nu 1 gevonden die ik niet snel zal verlaten.
Ik heb hem zelf uit Duitsland gehaald en de 700 km lange terug reis heb ik met een grote smile afgelegd :lol:
De auto is in zeer goede staat, ik dacht dat ik zelf een piet precies was maar deze persoon was nog een graadje erger, als hij zijn auto ging wassen deed hij rubber operatie handschoentjes aan omdat hij anders bang was krassen te maken met zijn nagels of handen 8)
Foto's zeggen misschien meer daarom zal ik proberen in deze dagen wat mooie foto's te posten en anders zien jullie me vast wel eens verschijnen op een meeting, al is het seizoen zo goed als voorbij..........

Groetjes,

Bobby

29 sep 2005 22:18

hey een leeftijdsgenoot

welkom hier 8)

30 sep 2005 1:29

Van harte welkom geheten hier op dit te gekke forum.
En nu meedoen met ritjes zodat je ook de smaak te pakken krijgt. :wink:

30 sep 2005 7:17

Welkom Bobby!

Goede keus auto! Veel plezier ermee en hou hem heel! :wink:

30 sep 2005 9:07

Heb er goed over na moeten denken omdat ik van het begin af aan niet 100% fan was van de Boxster maar heb er nu 1 gevonden die ik niet snel zal verlaten.

Die 911 komt er wel...en tot die tijd: veel plezier in je boxster! :twisted: :wink:

Welcome!

30 sep 2005 14:13

welkom Bobby

weer een brabander erbij!! :ba:

Re: Effe Voorstellen, Boxster 2.7

30 sep 2005 15:23

Bobby-986 schreef:en anders zien jullie me vast wel eens verschijnen op een meeting, al is het seizoen zo goed als voorbij..........

seizoen voorbij :?: :roll: Sommige van ons rijden in de herfst en winter ook nog met de porsche :!: 9 oktober hebben we de herfstrit. :wink:

Welkom hier, veel plezier van je Boxster en hier op het forum, zie je op een meeting.

30 sep 2005 15:58

Hartelijk welkom :!:
En heel veel leesplezier.
Man, ik wou dat ik op m'n 22e al Porsche had kunnen rijden.....

Patrick die-zich-plots-realiseert-dat-ie-12-jaar-van-z'n-leven-verspild-heeft

Re: Effe Voorstellen, Boxster 2.7

30 sep 2005 16:17

Sandra & Eric schreef:
Bobby-986 schreef:en anders zien jullie me vast wel eens verschijnen op een meeting, al is het seizoen zo goed als voorbij..........

seizoen voorbij :?: :roll: Sommige van ons rijden in de herfst en winter ook nog met de porsche :!:

Inderdaad :roll:

sei·zoen (het ~, ~en)
1 jaargetijde
2 deel van het jaar met bepaalde kenmerken of een bepaalde bestemming [Belg., niet alg.]

Dus voorbij ...... :uh:

30 sep 2005 17:02

Bedankt allemaal voor de leuke reaktie's, ben er ook zeker van overtuigd dat ik er nog veel plezier van zal hebben en ook van de leuke Porsche meetings die nog gaan komen.

Het seizoen is ook nog niet helemaal voorbij maar ik bedoel ermee dat het grootste deel van de meetings wel geweest zijn.
Ik rij zelf ook het hele jaar met de Boxster dus dat is het niet...... al dan wel op mijn winterwielen :roll:

Bedankt en tot zo snel mogelijk :wink:

30 sep 2005 18:47

Ik wilde jullie toch alvast even een foto laten zien van mijn aanwinst al is het niet met de mooiste achtergrond :lol:
Dit zijn foto's van toen ik hem net gehaald had.
Zal komende week eens proberen betere foto's te gaan maken mocht ik tijd hebben.
Hier een voorsmaakje........

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

30 sep 2005 19:16

Bobby-986 schreef:Het seizoen is ook nog niet helemaal voorbij maar ik bedoel ermee dat het grootste deel van de meetings wel geweest zijn.

WELKOM met je zeer mooie Boxster!
Als je hier wat langer bent zul je zelf het ongelijk van jouw opmerking ontdekken. ;)
Meetings worden hier het gehele jaar door georganiseerd, animo genoeg ervoor. Hoewel er ook bij zijn die zelfs midden in de zomer thuisblijven als het dreigt te kunnen gaan regenen.

30 sep 2005 19:57

Zeer mooie Porsche :shock:
WAAAAAAAAAAAAAAAAW

30 sep 2005 22:54

mooi hoor dat on-originele

:P

30 sep 2005 23:53

Strakke bak hoor! Zijn die velgen origineel?

01 okt 2005 0:07

Super combinatie! Erg mooie Boxster.

01 okt 2005 8:41

Hey Bobby, welkom hier! Als het vandaag wat is, gaan we de komende tijd een hoop plezier beleven. :wink:

01 okt 2005 9:03

WAAAUUUUUWWWWWW, wat een beauty.
Welkom autogenoot. Nu weet ik hoe mijn B er eigenlijk uit zou moeten zien.
Helemaal TOP! :ba: :bounce: :salut: :cheesy:
Have fun with it.

01 okt 2005 11:36

Ja Niels, ik hoop echt dat je snel een nette 3.2 tegen komt naar wens en het plezier ermee beleven ben ik niet bang voor :lol: er zullen nog heel wat mooie dagen gaan volgen.

@MS964, Nee deze wielen zijn niet origineel Porsche, dit zijn 3-Delige Artec Turbo's in 8,5 en 10,5 x 18 met RVS randen en hart in kleur.
De Porsche emblemen in kleur zijn er later ingezet, staat meteen heel wat mooier.

01 okt 2005 13:10

robbie965 schreef:mooi hoor dat on-originele

:scratch: Deze opmerking uit jouw mond is begrijpelijk ..... maar met betrekking tot deze Boxster :?: :shock:

01 okt 2005 14:25

mooie auto, nog mooiere velgen!
veel plezier ermee

01 okt 2005 17:54

Heeeeeel mooie auto!

Wat kom ik hier toch veel beauties tegen :)

01 okt 2005 21:46

welkom hier op dit Forum.Mooie combinatie van zwart/zwart/zwart :thumleft:

01 okt 2005 23:14

EriC4C schreef:
robbie965 schreef:mooi hoor dat on-originele

:scratch: Deze opmerking uit jouw mond is begrijpelijk ..... maar met betrekking tot deze Boxster :?: :shock:

ik bedoelde alleen de velgen :oops:

05 okt 2005 21:23

hey Bobby,

Heb je je kenteken al binnen?
Ik vind je auto helemaal top! veel rijplezier ermee.
groetjes Marije
Plaats een reactie