Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

911 kompressor heet nu pakkie

12 jan 2006 10:28

Zoals elders te lezen valt is de 911 kompressor verkocht en zal er voorlopig geen andere Porsche voor in de plaats komen. Ik vond het "not done" om dan nog de naam 911 kompressor aan te houden. Daarbij komt dat Tim 964 C2 zijn naam waarschijnlijk wel zal laten veranderen in Tim kompressor of zoiets. Tja en dan de keuze voor een andere naam....

Iets met mijn site Ring-world.nl vond ik te reclame-achtig, Paskal of Paskal M vond ik saai. Dus heb ik uiteindelijk voor pakkie gekozen. Vroeger toen ik nog klein was kon ik Paskal nog niet uitspreken en noemde ik mezelf altijd pakkie. Dit leek me wel een pakkende naam. Voortaan ga ik dus onder die naam over het forum.

Paskal

12 jan 2006 10:46

't zal wel even wennen zijn :idea:

.... temeer het ook de bijnaam voor deze dame is :shock: :wink:

pakkie

12 jan 2006 11:28

In de engelse taal is "pakkie"ook behoorlijk op het randje :mrgreen:

Re: pakkie

12 jan 2006 11:34

marknineoneone schreef:In de twentse taal is "pakkie"ook behoorlijk op het randje :mrgreen:

Spelling vs uitspraak :idea:

Re: pakkie

12 jan 2006 11:51

Olaf schreef:
marknineoneone schreef:In de twentse taal is "pakkie"ook behoorlijk op het randje :mrgreen:

Spelling vs uitspraak :idea:

:oops:

12 jan 2006 13:09

Het zal idd wennen worden , maar de stelling van je beslissing vind ik meer dan OK :thumleft:

12 jan 2006 23:48

Hee Pakkie,

Je bent in ieder geval meer dan welkom om nog eens mee te rijden met een ritje! :D

13 jan 2006 0:24

Olaf schreef:'t zal wel even wennen zijn :idea:
.... temeer het ook de bijnaam voor deze dame is :shock: :wink:

Nee joh, da's toch plakkie? prakkie? smakkie? ..... whatever....

Nee pakkie kan er prima mee door Paskal!

The Porsche Pacman

Afbeelding

13 jan 2006 0:47

Thankx voor de reacties en voor het navigatie-aanbod :)

De 911-opbrengst staat nu als reserve voor mogelijke tegenvallers bij verbouwingen aan het huis. Mochten die er niet komen dan zou het zo maar eens kunnen zijn dat er ooit weer een 911 terug komt. Binnen nu en een jaar zal dat echter niet het geval zijn.

Paskal
Plaats een reactie