Leeftijd: 41
Gezin: Al 16 jaar samenwonend met Marianne zonder kids
Beroep: IT Project Manager
Porsche geschiedenis: Sinds september 2005 mijn eerste. Maar dan wel een hele mooie 911 Carrera Cabrio 3.2 van eind 1983.
Tweede auto: Dagelijks rij ik een Toyota Landcruiser, maar ik race bij de Zomeravond Competitie (
www.dnrt.nl) met een Volvo 360 geen Modena en een Toyota MR2
Droomauto: Die heb ik nu! (Ik droomde al van een 911 zolang als ik me herinneren kan. Op de Arnhemseweg in Amersfoort heb ik in mijn kindheid wekelijks de etalage van Pon beneusd.)
Hekel aan: inderdaad, net als iedereen aan die . . . flitspalen
Wie zou je willen ontmoeten: Een nieuwe hoofdsponsor voor het racen, zou ik goed kunnen gebruiken!
Wakker maken: Dat kun je me altijd voor iets sportiefs waar benzine aan te pas komt.
Tja, dan toch iets meer over mijn nieuwe liefde. Van 1983 tot 1990 heeft hij rond gereden in Duitseland bij Nurnberg. Begin 1990 heeft de Maastrichtse Audi/VW dealer hem naar Nederland gehaald. Van 1990 tot september 2005 heeft hij daar in Zuid Limburg rond gereden (2 eigenaren), echter maar zeer weinig. In totaal vanaf 1990 slechts 21.000 kilometer. Blijkbaar ook steeds in de garage gestaan met de kap open, want de ruit was iets gescheurd en de kap was slecht. Nu, in december vorig jaar heb ik hem een grote beurt laten geven en even volledig laten nakijken door Folkert Wisman (0623 698 598). Gelukkig was de auto bijna tip top, wel wat zaken als een nieuwe verdelerkap en rotor, gasdempers motorkap en wat speling op het stuurhuis. Tevens heb ik toen besloten bij Cabrio Partner (
www.cabriopartner.nl) een nieuwe kap erop te laten zetten. Gelukkig ziet dat er weer echt goed uit! Kortom, mijn droomauto is klaar voor vele jaren rijplezier! Maar nu wel met mij aan het stuur
![/img]