Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Nieuw hier: Carlo

10 maart 2006 15:22

Hallo Porsche liefhebbers,

ik ben sinds kort een trotse Porsche eigenaar dus dan moet ik me hier natuurlijk ook even voorstellen.

Ik ben Carlo, 25 jaar en in het dagelijks leven amuseer ik me met een reclame-bureau. Daarnaast werk ik voor het automagazine Auto&Tuning, sommigen van jullie misschien wel bekend.

Sinds een aantal dagen vermaak ik me met een origineel nederlandse, in topstaat verkerende 944 S2 3.0 16v. De volledig historie is bekend en de uitvoering is precies zoals ik hem het liefst wilde: hij is van juni 1990, zilvergrijs met erg donkerblauw leder, targa-dak, en de gebruikelijke opties. De 44 is geheel standaard, op de witte knipperlichten (voor en zijkant) na, die heeft de vorige eigenaar erop gezet en vind ik eigenlijk wel goed staan. Verder zijn er behalve erg goed onderhoud geen plannen de auto verder te modificeren. Wat een topauto! Sinds mijn vader een aantal jaren terug er eentje had (nu Carrera 3.2 uit 1988) was ik er compleet weg van.

Naast de 944 die ik redelijk veel ga gebruiken heb ik nog een hobby-mobiel in de garage staan, een Alfa Romeo Giulia 1300 Super uit 1972. Ook deze is in topstaat alleen niet meer origineel. Voorin ligt een 2.0 blok met ongeveer 150 pk (op 1000 kg), achterwiel-aandrijving, sper, etcetera, etcetera. Maar die is alleen voor de zomerse weekenden.

Dit is de Porsche:
Afbeelding

En dit is (minder interessant hier...) de Alfa:
Afbeelding

Ciao!

Re: Nieuw hier: Carlo

10 maart 2006 15:48

Carlo Abarth schreef:En dit is (minder interessant hier...) de Alfa:
Afbeelding

Ciao!

Die mening deel ik niet, das nl een mooie Alfa............stukker mooier als die nieuwe dingen.

10 maart 2006 16:14

welkom :wink:

10 maart 2006 16:18

Carlo Abarth schreef:
En dit is (minder interessant hier...) de Alfa:
Afbeelding

Ciao!
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: WAFvankoeloo....Carlo...ik wil hem kopen :!: . :D Ik ben al een tijdje op zoek naar een giulia.O ja,welkom hier(in principe doe ik nooit aan welkom anders blijf je bezig hier. maarre.. alfisten hebben een streepje voor :wink: )

10 maart 2006 16:29

Zoals je zelf al min of meer aangeeft, niet helemaal gepast hier, maar die Alfa vind ik ook een prachtbak. In mijn geboortedorp reed er vroeger ook één rond, was toen ook al op weg naar de Old-Timer-status en die vond ik toen al schitterend.

10 maart 2006 16:36

Carlo, Allereerst een hartelijk welkom!

Maarre, kom jij toevallig uit Baarn? Daar reed nl afgelopen zomer ook zo'n mooie Alfa rond. Heerlijk geluid had/heeft dat ding.
Mooi hoor....bijna net zo mooi als een oude 911 :wink:

10 maart 2006 17:16

2000 gtv schreef:O ja,welkom hier(in principe doe ik nooit aan welkom anders blijf je bezig hier. maarre.. alfisten hebben een streepje voor :wink: )

Inderdaad ;) :arrow: Carlo: dubbel WELKOM hier :!: :lol:

10 maart 2006 17:28

Welkom!

10 maart 2006 17:32

Welkom Carlo,

Normaal post ik hier ook nooit, maar omdat ik een regelmatige lezer ben van het autoblad waar je voor werkt, vond ik het deze keer wel op z'n plaats. Leuk blad trouwens, met van alles wat erin. Misschien word het eens tijd voor een mooie Porschespecial in jullie blad? Ik stel de mijne wel beschikbaar.

10 maart 2006 18:08

ook vanaf hier WELKOM en veel plezier op het forum en met de Porsche natuurlijk

10 maart 2006 20:03

Ook van deze kant van harte welkom geheten op dit Forum en veel plezier met je P (en met de Alfa natuurlijk ook) :wink:

10 maart 2006 20:04

Welkom Carlo! Veel plezier hier en met die 2 Prachtige auto's!! :)

10 maart 2006 20:25

Zien er alle twee strak uit, gefeliciteerd. Goed bouwjaar he 1990. :mrgreen:

10 maart 2006 21:14

ook ik post normaal nooit op dit forum, maar deze keer toch wel: welkom :twisted: :wink:

10 maart 2006 21:30

Zoals je ongetwijfeld hebt gelezen maken er nog een aantal een uitzondering om je welkom te heten.
Je trek lekker de aandacht met twee van die prachtige auto's,
vandaar: WELKOM :!: :D

Nogmaalz Welkom

10 maart 2006 23:59

:D En nogmaalz welkom,

Gefeliciteerd met de Porsche en ik vind die Alfa ook niet gek hoor, zien er beide mooi uit. 8)

mvgr.

Roi

11 maart 2006 0:24

Ja Carlo,
en nog een keer WELKOM,
ENJOY THE FUN :ba: :ba: :mrgreen:

En je hebt nog een echte mooie alfa ook!! :thumright:
dat vind ik dus een echte alfa, niet die nieuwe dingen, daar is de nostalgie van weg vind ik, maar die van jou LEEFT!!

Wens je vele fijn km's in alle twee :drive:

11 maart 2006 8:10

Welkom geheten door nog een ex-Alfist :wink: ...jarenlang een 71-er 1750 Bertone gereden 8)

11 maart 2006 20:01

bene arrivato, Carlo !
jouw naam is Italiaans, Abarth ook, en je rijd een extra mooie Alfa, misschien wat Italiaanse bloed in je vaten? :lol:

Ik heb ooit 500 km in een Giulia 1600 gereden, van Bari naar Roma.
Mijn collega was te moe, zo vroeg of ik wil even rijden........wat een belevenis! In die tijd was zo'n auto echt buitengewoon.

En de kleur vind ik echt apart!

welkom :wink:

11 maart 2006 21:28

Het lijkt hier wel het ^$*&|#^%$_* Alfa forum :lol: :lol: :lol: :lol:

Zegt iemand nog iets leuks over die jongen zijn 944? :twisted: :wink:

Ben toch benieuwd wat er gebeurt als Carlo Abarth zich meldt op www.alfaromeoforum.nl...

Wow, een 944! Ongelofelijk, altijd willen hebben... :lol: :lol:

11 maart 2006 21:57

horn schreef:Het lijkt hier wel het ^$*&|#^%$_* Alfa forum :lol: :lol: :lol: :lol:

Zegt iemand nog iets leuks over die jongen zijn 944? :twisted: :wink:

Ben toch benieuwd wat er gebeurt als Carlo Abarth zich meldt op www.alfaromeoforum.nl...

Oh ja,,,gave bak man die 944,,,,,,ennehhh nou weer eens over die ALFA :lol: :lol: :lol: :lol:

Ook maar welkom hier op PF,,

Willem.

11 maart 2006 22:17

willem.964.c2 schreef:Oh ja,,,gave bak man die 944,,,,,,ennehhh nou weer eens over die ALFA :lol: :lol: :lol: :lol:

:lol: :thumright:

Vooral de "oudere-Alfa-liefhebbers" zijn in mijn ogen echte "auto-mensen" ...niet gek dus, dat ze later (ouder-wijzer-meer geld...?) overstappen naar Porsche... 8) :wink:

12 maart 2006 0:19

Jurgen schreef:
willem.964.c2 schreef:Oh ja,,,gave bak man die 944,,,,,,ennehhh nou weer eens over die ALFA :lol: :lol: :lol: :lol:

:lol: :thumright:

Vooral de "oudere-Alfa-liefhebbers" zijn in mijn ogen echte "auto-mensen" ...niet gek dus, dat ze later (ouder-wijzer-meer geld...?) overstappen naar Porsche... 8) :wink:
Juist! Wijsheid komt met de haren.... :lol: of was het net ff anders.... :scratch:

12 maart 2006 0:36

horn schreef:Ben toch benieuwd wat er gebeurt als Carlo Abarth zich meldt op www.alfaromeoforum.nl...

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Carlo, welkom hier :wink:

12 maart 2006 1:00

Hmmm ... Ik vind die Lada net zo mooi als die Mazda :twisted: :wink: ... mss nog wel mooier 8)

Welkom op het PF :ba:
Plaats een reactie