Vertel hier over jezelf.
21 maart 2006 18:10
Beste Porsche Liefhebbers
Ik stel mij even voor: Ik ben Rim Maaskant ben 20 jaar oud en de auto hobby is met de pap lepel ingegoten! Ik ben een echte Porsche fan geworden vooral omdat mijn vader meerdere Porsches heeft gehad 924 , 944 , 944turbo , 964c2 Targa. De 964 Targa uit 1990 is Wit en gekocht in 1992 waarna hij in 2001 verkocht is met 75000km op de teller! Voor de prijs van 50000 Gulden! Als ik nu kijk naar de prijzen dan is dat bedrag echt belachelijk.
Ik ben zelf nog altijd gek van de 964 dat vindt ik persoonlijk een van de mooiere modellen.
Ik ben zelf in het bezit van een Alfa Romeo Gtv v6 Turbo met 250 pk. Dus ik ben al redelijk op weg om in de toekomst over te stappen op een 964.
Ik zal van de week even een foto plaatsen van de 964 mischien zwerft die nu rond op dit forum.
Groeten
21 maart 2006 18:12
Gtv staat alvast in mijn album. Mischien een leuke inruiler op een 964.
21 maart 2006 18:15
Hallo en van harte welkom hier op dit Forum.
En soortgenoten zalje hier genoeg vinden.
Er zijn hier welmeer Porschisten die ook een zwak voor Alfa hebben.
Ze zullen zich zeer zeker vanzelf melden.
21 maart 2006 18:15
Welkom Rim
Enne, sluit een 3.2 niet bij voorbaat uit.
21 maart 2006 18:17
Welkom Rim,
Veel suc6 met je zoektocht.
Mooi zo'n gtv ! mooi geluid ook
Groeten
CorS
21 maart 2006 18:23
Allemaal bedankt voor de leuke reacties!
Een 3.2 uitstellen doe ik zeker niet vind een 3.2 carrera ook heel erg mooi maar is wel weer een iets andere generatie. Schijnt ook een heel betrouwbare porsche te zijn. Vind alleen persoonlijk de 964 mooier door de gladde bumpers.
21 maart 2006 18:27
Rim Maaskant schreef:Allemaal bedankt voor de leuke reacties!
Een 3.2 uitstellen doe ik zeker niet vind een 3.2 carrera ook heel erg mooi maar is wel weer een iets andere generatie. Schijnt ook een heel betrouwbare porsche te zijn. Vind alleen persoonlijk de 964 mooier door de gladde bumpers.
Dat is inderdaad een kwestie van smaak. Het is hier al meer gezegd, je moet kopen wat je zelf mooi vindt. Ik noemde alleen de 3.2 nog even omdat die, zoals je zelf al aangeeft, als erg betrouwbaar bekend staat.
Peter Morgan (de originele Porsche 911) noemt de 3.2 Carrera een goede keuze als u nooit eerder een Porsche bezeten heeft. De motor noemt hij onwaarschijnlijk betrouwbaar.
21 maart 2006 18:32
En betrouwbaarheid is ook belangrijk. Zal ook de 3.2 is in de gaten houden.
21 maart 2006 20:02
Welkom hier Rim.
Behoed u voor verslaving. Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb
21 maart 2006 20:09
Welkom, Alfist.
Mijn eerste auto was een GTV Bertone 2.0, Ferrarierood uit 1968. Super.
Mijn tweede een 911..... Ja ja zo loopt dat vanzelf in goede banen.
Veel plezier op het Forum
21 maart 2006 20:19
Welkom
Hopen dat je die 964 maar snel hebt!
21 maart 2006 21:46
Welkom!
21 maart 2006 21:52
Alfisti zijn altijd bijzonder
WELKOM!
21 maart 2006 22:46
Huyssoon schreef:Welkom, Alfist.
Mijn eerste auto was een GTV Bertone 2.0, Ferrarierood uit 1968.
Nog meer Bertone-liefhebbers
...net als 2000GTV (what's in a name...
) en ik (1750 GTV).
Welkom hier.
Even een vraagje...is die GTV van jou soms een Italiaanse auto , ik bedoel hiermee een 2 liter V6 Turbo? Deze zijn hier toch niet gevoerd?
22 maart 2006 6:59
Is een orgineel nederlands geleverde auto. Je ziet ze inderdaad niet zo heel erg veel. Destijds hadden ook Maserati's die kleine liter inhoud.
22 maart 2006 10:38
Hey Rim, hier een ex-gtv-bezitter, snap je 'probleem' precies. Vind de 964 ook schitterend en ja, als ik dan de late 3.2 van mijn vader zie is dat in de goede kleur toch ook wel erg mooi hoor!
22 maart 2006 10:50
Rim Maaskant schreef: Destijds hadden ook Maserati's die kleine liter inhoud.
Had idd met de belasting te maken ; auto's tot 2 liter vielen/vallen onder een veel gunstiger tarief in Italië.
22 maart 2006 13:43
Huyssoon schreef:Welkom, Alfist.
Mijn eerste auto was een GTV Bertone 2.0, Ferrarierood uit 1968. Super.
Heerlijk ...kan ik ff bijdehand doen want een 2.0ltr uit 1968 kan niet.
Zal een 1750 geweest zijn
22 maart 2006 14:33
2000 gtv schreef:Huyssoon schreef:Welkom, Alfist.
Mijn eerste auto was een GTV Bertone 2.0, Ferrarierood uit 1968. Super.
Heerlijk ...kan ik ff bijdehand doen want een 2.0ltr uit 1968 kan niet.
Zal een 1750 geweest zijn
Klopt, het was een 2.0 liter GTV Bertone, een mooie coupe. Dubbele koplampen. Ik reed hem in 1978/79, in het bouwjaar kan ik me vergist hebben. Omstreeks 71/72. Werd totall-loss ( aan-)gereden door een grote amerikaan, die geen voorrang gaf, spijtig genoeg. Daarna korte tijd spider, maar beviel minder, en daarna de eerste 911/2.7 ......
23 maart 2006 9:13
Welles.... ca. 71 of 72 schreef ik. ( een gelijke auto : zie ALBUM ) was in onderhoud bij Jans, wijlen Garage Veloce Adam-N. nu OK ?
23 maart 2006 11:32
Ja hoor.. ik zat je maar te stangen .Heb ff gekeken in je Album, idd mooie 2000gtv
En ook een mooie 996.Ik vind ook de koplampen stukken beter dan het origineel zo
23 maart 2006 12:58
Dat vindt ik nou leuk om te horen. Het lijkt wel of het als een heiligheid wordt beschouwd als een P. puur origineel blijft. Ik en tot nu toe vele NIET-Forummers vinden het eveneens een verrijking.
Helaas is de pasvorm van de kappen niet perfect, moest iets van het plastic van de koplampunits aanpassen, verder ben ik er
mee.
04 apr 2006 1:14
Huyssoon schreef:Mijn eerste auto was een GTV Bertone 2.0, Ferrarierood uit 1968. Super.
Ook ik reed talloze ´oude´ Bertones, Guilia's . Ik had ooit ook een rode GTV van 1972 (en later een donkerblauwe van 1975). Qua lijnen en rijgedrag hoog in de top van (betaalbare) auto's. Heel kort achter de 911
. De alfa's kwamen (zeg ik nu) mischien een paar pk te kort.
Maar destijds vond ik ze snel zat.
04 apr 2006 8:16
Franco schreef:Huyssoon schreef:Mijn eerste auto was een GTV Bertone 2.0, Ferrarierood uit 1968. Super.
Ook ik reed talloze ´oude´ Bertones, Guilia's . Ik had ooit ook een rode GTV van 1972 (en later een donkerblauwe van 1975). Qua lijnen en rijgedrag hoog in de top van (betaalbare) auto's. Heel kort achter de 911
. De alfa's kwamen (zeg ik nu) mischien een paar pk te kort.
Maar destijds vond ik ze snel zat.
Was leuk toch ? Lekker rauw geluid en een overdonderend mooi ontwerp.
tikte net de 200km/u aan, en ben eigenlijk zelden voorbijgereden.
helaas kreeg ik problemen met de bak > gereviseerd, en daarna CRASH, einde verhaal. Als ik er een zie rijden, wordt ik weer
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.