Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Ook maar even voorstellen dan

01 apr 2006 21:25

Hi,

heb onlangs mijn 3serie verkocht en ben nu in bezit van mijn eerste Porsche 911 3.2 Carrera Coupe!
Na een proefrit was ik eigenlijk meteen verkocht (eigenlijk bij het horen lopen van de motor al, zonder ook nog maar een km erin gereden te hebben) Het rijden viel me erg mee, ik had me al ingelezen op dit forum en was ingesteld op een zeer spartaanse rit met een auto van oktober 1985. Direct een taxatie laten uitvoeren om de verzekering goed te kunnen regelen en een garage om hem in te stallen om de hoek.

Lijkt me leuk om eens met een Porsche rit mee te rijden,

gr
Gerard

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door knotski op 01 apr 2006 21:38, in totaal 2 keer bewerkt.

01 apr 2006 21:30

:salut: Welkom

01 apr 2006 22:10

Welkom, en veel plezier met je p. En er is 15 april in lelystad een meeting waar je je nog voor aan kunt melden. :wink:

01 apr 2006 22:20

Hallo Gerard, welkom op het Forum.

01 apr 2006 22:56

welkom en idd 15 april ,

robert

01 apr 2006 23:36

Welkom.

1 tip, gooi AUB die achterbumper met achterlichten ASAP er van af en vervang deze door een echte 964 bumper, want dit ziet niet uit.

Sorry, alle :res: , maar moest dit effe kwijt.

01 apr 2006 23:41

michael schreef:Welkom.

1 tip, gooi AUB die achterbumper met achterlichten ASAP er van af en vervang deze door een echte 964 bumper, want dit ziet niet uit.

Laat iedereen lekker zelf uit maken wat hij/zij mooi vind. :roll:

Slelt ie zich voor op het forum en laat trots z'n p zien, brand jij hem even lekker af. Toont weinig respect. :!:

Sorry, maar moest ik even kwijt.

02 apr 2006 0:11

Ik doe dus ff nix met die tip....

Vind um prima zo, standaard/origineel vind ik um weer lelijk, dus...
ferme hand
G

02 apr 2006 0:25

knotski schreef:

Ik doe dus ff nix met die tip....

Vind um prima zo, standaard/origineel vind ik um weer lelijk, dus...
ferme hand
G

Perfect. Gewoon doen wat jezelf het mooiste vind.

02 apr 2006 0:47

red devil schreef:

Laat iedereen lekker zelf uit maken wat hij/zij mooi vind. :roll:

Slelt ie zich voor op het forum en laat trots z'n p zien, brand jij hem even lekker af. Toont weinig respect. :!:

Sorry, maar moest ik even kwijt.

Brand helemaal niks af [dan had er echt wel wat anders gestaan]. Vind alleen de achterbumper niet mooi. Das mijn mening en zoals knotski al in duidelijke taal schreef hoeft ie daar helemaal niks mee te doen.

Nogmaals welkom knotski.

Welkom

02 apr 2006 0:57

Welkom op het forum knotski,

Ik heb ook een 85' 3.2. wel van maart 85. Die van jouw is
een model 86'. Achterbumber staat hem goed. Houden zo...

Groeten

CorS

02 apr 2006 9:46

Welkom Gerard, veel plezier en veilige km toegewenst, zie je wel een keer op een meeting. :D

O ja, iedereen vindt toch zijn eigen porsche het mooiste, wel of niet origineel. Gewoon doen wij jij het mooiste vindt.

Die :ass: is niet verkeerd hoor.

O ja, Michael dit is toch het welkomsgedeelte en niet een topic voor "wat vind ik wel of niet mooi aan jouw porsche en wat zou ik doen". :?

He aardig idee voor een nieuwe topic, alhoewel dan branden de discussies pas echt los. :( :D :D :D :wink:

02 apr 2006 10:32

WELCOME en enjoy je mooie Porsche!

02 apr 2006 10:41

Welkom Gerard :!:

ff over die spoiler en achterbumper, is dat een Gembella kit :?:

02 apr 2006 11:35

Welkom Gerard en tot ziens op een forumrit.

Keine ahnung

02 apr 2006 11:57

Harley schreef:Welkom Gerard :!:

\

ik neem aan dat ie niet zo in Stuttgart van de band is komen rollen, maar alles zat erop en eraan toen ik hem vorige week kocht, dus...
kan er weinig over vertellen alleen dat die dubbele pijp 2x zoveel herrie maakt ;-)

ferme hand
Gerard

Re: Keine ahnung

02 apr 2006 12:57

knotski schreef:
Harley schreef:Welkom Gerard :!:

\

ik neem aan dat ie niet zo in Stuttgart van de band is komen rollen, maar alles zat erop en eraan toen ik hem vorige week kocht, dus...
kan er weinig over vertellen alleen dat die dubbele pijp 2x zoveel herrie maakt ;-)

ferme hand
Gerard

Gerard,

Gevonden hoor. Het zijn Strosek onderdelen. (Zie Porsche World September 2005).

Eigenlijk zou je voor het mooi ook de bijbehorende bumper van die bodykit moeten hebben :)

02 apr 2006 14:09

O ja, Michael dit is toch het welkomsgedeelte en niet een topic voor "wat vind ik wel of niet mooi aan jouw porsche en wat zou ik doen".

Nee, dit is het "hoe haal ik het snelste m'n Porscheforum superjunkie status" gedeelte. :? :evil: :roll: .

02 apr 2006 16:27

He Gerard! Welkom hier! Dikke auto! Geloof het zeker dat er genoeg muziek uit die dubbele uitlaat van je komt ! Ik zal je in de gaten houden in Veenendaal, daar werk ik nl. Dus als je iemand ziet zwaaien in een zilvere A4 Avant, dan ben ik dat! :wink:

See you soon at a meeting! (Waarschijnlijk niet de 14e, auto staat voor een grote troetelbeurt in Steenwijk (is Renntech-city, ehb je weer wat geleerd... :lol: )

02 apr 2006 20:19

Ook van deze kant van harte welkom geheten op dit Forum

02 apr 2006 20:31

Welkom hier kerel en lots of fun... :lol:

02 apr 2006 20:57

Welkom hier en viel spass met je 911

02 apr 2006 21:18

Welcome :D
Ik vind die bumpers zeker niet verkeerd! Veel plezier met je nieuwe elfje!

03 apr 2006 10:37

R.M.Boosten schreef:Welcome :D
Ik vind die bumpers zeker niet verkeerd! Veel plezier met je nieuwe elfje!

tnx voor het warme welkom allemaal,
heb me zojuist aangemeld voor de rit van de 15e april!

gr
Gerard
Plaats een reactie