Hallo,
Ik zal me even aan jullie voorstellen.
Ik ben Arie Visker 23 jaar woon in Westerlee op dit moment nog bij mijn ouders in. En sinds kort de trotse eigenaar van een 944 Type 1.
Ik ben op mijn 13e in aanraking gekomen met een 924S die in Heiligerlee stond. Op zich vond ik dit een mooie auto. Ik ging in een boek van mijn vader lezen die over Porsche ging. En daar zag ik een 944 in staan met vele foto's en info. Op dat moment op slag verliefd en toen wist ik het zeker als ik later groot ben wil ik er ook een.
Op mijn 22e kreeg ik de mogelijkheid na lange tijd van sparen om een 944 Turbo aan te schafen. Het ging hele tijd goed alleen door werk in het buitenland (winterberg) en financiele problemen heb ik hem moeten verkopen
.
Maar goed we zijn nu sinds dien anderhalf jaar verder en nog steeds gek op de 944. Ik reed 3 maanden geleden door midwolda naar een vriend van me. En daar zag ik een 944 staan een type 1. Een praatje gemaakt met hem, en wat info. Het is meteen duidelijk dat het om een opknaper ging. Maar dat is voor mij een hele uitdaging en leerschool.
Op dit moment ben ik voor de 2e keer ontslagen om leeftijd reden, ik werkte bij een fastfood keten om door te kunnen groeien naar manager maar ging volgens hun niet snel genoeg en werd te duur.
Ben nu bezig om voor mezelf te beginen, want ik wil nu de gasten op mijn manier van gastvrijheid voorzien. Ik heb nu heel veel geleerd, en het komt er nu op aan om het te doen.
Nou dit was het wel zo ongeveer, vraag maar raak zou ik zeggen.
P.s. het zal jullie mischien op vallen dat ik veel spelfouten heb. Dit wil ik gelijk verklaren. Ik heb veel moeite met de Nederlandse spelling. Ik ben een geboren en getogen Nederlander zonder buitenlandse invloeden. Maar ja zoals gezegt heel erg slecht in de Nederlandse spelling, dus bij voorbaad mijn excuses voor slecht spelling.
Groetjes Arie