Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Ook Nieuw

17 apr 2006 19:19

Hallo Allemaal,

Heb me vandaag maar geregistreerd na een aantal weken mee lezen op het forum.

Heb nog geen Porsche maar wel op zoek naar een Porsche 911 996 tiptronic uit 1998

Gr,
Niels

17 apr 2006 19:20

Welkom Niels, je hebt er een verslaving bij vanaf nu.... :wink:

17 apr 2006 19:26

Herzlich wilkommen hier..
Veel succes met je zoektocht :wink:

17 apr 2006 20:18

WELKOM!!! :D :D :D

17 apr 2006 20:20

de zoektocht is een van de leukste periodes!
welkom hier

17 apr 2006 20:34

Van harte welkom op dit Forum Niels

18 apr 2006 0:20

niels welkom op het forum

robert

18 apr 2006 8:00

Welkom hier Niels en veel plezier de komende tijd met het zoeken.

Pieter

18 apr 2006 8:55

welkom welkom

gr Dave en idd alweer een verslaving rijker....... :wink: :idea:

18 apr 2006 11:36

Hoi Niels,

De zoektocht naar de juiste auto is inderdaad ook een leuke periode. Laat je goed voorlichten door onafhankelijke mensen (zoals hier op het forum).

Maare... waarom een tiptronic? Ik had ook het idee een tiptronic te kopen, omdat ik voor mijn Porsche diverse Mercedes automaten heb gereden. Ik keek in eerste instantie naar een 964 tiptronic, maar iedereen die ik sprak rade een tiptronic af omdat deze niet erg fijn schijnen te rijden. Ze schijnen traag en niet fijn te schakelen. Bovendien heb je maar 4 versenllingen... Ik weet eigenlijk niet of een 996 een betere bak heeft, maar er is vast iemand anders op dit forum met ervaringen over een 996 tiptronic.

Groeten.

18 apr 2006 12:19

Welkom Niels. Je hebt voor de komende weken in ieder geval genoeg leesvoer :D Mocht je twijfelen tussen een ahdnbak en tiptronic: gewoon in beide auto's gaan rijden en voor jezelf bepalen wat je het prettigste vindt!!

18 apr 2006 19:40

PeterVG schreef:Ik weet eigenlijk niet of een 996 een betere bak heeft, maar er is vast iemand anders op dit forum met ervaringen over een 996 tiptronic.

Welkom hier.

Een 996 heeft idd een heel andere tiptronic bak dan de oudere modellen. Maar zoals hierboven beschreven, ik zou eerst eens in allebei gaan rijden en dan pas beslissen. Er ging voor mij een wereld open toen ik vrij kort achter elkaar beide versies heb gereden.

19 apr 2006 8:44

Welkom

PeterVG schreef:Hoi Niels,

De zoektocht naar de juiste auto is inderdaad ook een leuke periode. Laat je goed voorlichten door onafhankelijke mensen (zoals hier op het forum).

Maare... waarom een tiptronic? Ik had ook het idee een tiptronic te kopen, omdat ik voor mijn Porsche diverse Mercedes automaten heb gereden. Ik keek in eerste instantie naar een 964 tiptronic, maar iedereen die ik sprak rade een tiptronic af omdat deze niet erg fijn schijnen te rijden. Ze schijnen traag en niet fijn te schakelen. Bovendien heb je maar 4 versenllingen... Ik weet eigenlijk niet of een 996 een betere bak heeft, maar er is vast iemand anders op dit forum met ervaringen over een 996 tiptronic.

Groeten.

De tiptronic in de 996 is een 5-bak, en schakeld erg vlot.
Mijn ervaring is zeer positief. De eerste versn is relatief kort, en standaard
schakeld de bak bij stoppen terug naar de 2e, en moet bewust naar de 1e worden getypt. Weg rijden in de 2e gaat overigens uitstekend, maar in de 1e uiteraard met erg veel bruut geweld.
Goeie keus, dus... :lol:

19 apr 2006 14:08

Afbeelding
Welkom Niels.
Plaats een reactie