Tja het onderwerp zegt het al.......
Inmiddels kijk ik al enige tijd dagelijks op het forum. Toch maar na enkele maanden besloten om me aan te melden. En nu, weer enkele maanden later, mijn 1e bericht
Het P-virus... hoe kom je er aan. Als ik terug ga naar mijn jeugd valt het direct op dat ik nooit Lambo's of andere Italianen in mijn slaapkamer had hangen. Een Porsche, dat was het. Waarschijnlijk zal het virus in me gedrongen zijn toen ik een jaartje of 5-6 was en toen ik een keer mee mocht/moest rijden in een politie-porsche. De rede was wel iets minder.. deze jongen moest toen namelijk met spoed naar het ziekenhuis en toevallig was deze politieman op dat moment voor mij op de juiste plaats en de juiste tijd. M.a.w. ik mocht samen met paps op schoot richting ziekenhuis.
Enkele jaren later ben ik gaan roepen dat ik voor mijn 30e een Porsche op de oprit heb staan. Het grappige is dan dat je vanuit je kennissenkring vrij snel krijgt te horen.... ja ja dat moet ik nog wel eens zien
Vervolgens zie je hier op het forum dat ik niet de enige ben die zoiets roept.
Vanaf mijn 20e begon het echt te kriebelen en heb ik lang geroepen dat mijn 1e Porsche een 944 zou worden. Maar elke keer kwam er weer iets tussen. Vervolgens zou het een 968 gaan worden en daarna zat ik weer te kijken naar een 911 begin 80. Maar elke keer kwam er weer iets tussen waardoor ik de stap niet kon maken. Moet wel zeggen dat ik veel geleerd heb van alleen al het kijken en de proefrit met een Porsche. Tjonge Tjonge wat staat er veel rommel te koop. Ben zelfs een keer bij een Garage in Beesd geweest die me serieus vertelde dat de auto altijd bij Pon in Leusden voor onderhoud was geweest. Een kort bezoekje in Leusden leverde me een negatief antwoord op... nooit hier geweest!!
Nu weer enkele jaartjes later (met nog 1 jaar te gaan, morgen precies 1 jaar
) en verwacht ik toch wel om de stap te zetten binnen een half jaar (mocht er weer iets tussenkomen
) Alleen waar ik nog mee zit is het model. Al vele malen hier op het forum besproken. Wordt het een 993 of 996. Inmiddels wordt de spaarvarken steeds krapper en wil deze over enkele maandjes toch wel een keertje stuk slaan. Heb de tijd en alle geduld dus ga zeker niet over 1 nacht ijs.
Inmiddels een heel verhaal geworden maar vond het wel zo netjes om me eerst voor te stellen voordat ik ga reageren op andere onderwerpen.
Oja... waar mijn Avatar en naam vandaan komt.... da's een heel lang verhaal en zal ik jullie besparen. eigenlijk is het gewoon Jan-Willem.
Groeten uit het Brabantse Land