....op dit forum. Nog niet zo lang geleden ontdekt, helaas. Ondanks dat ik al jaren lang Porsche-liefhebber ben.
FF voorstellen:
Ik ben Bouke, 40 jaar (sinds vorige week....oefff), samenwonend in het mooie Lent.
Sinds 1989 in het bezit van diverse Porsches:
mijn eerste was een 924 Carrera GT, niet een originele, maar wel door Porsche Duitsland opgebouwd vanaf een 924 Turbo, met originele onderdelen. Een beest van een auto. Turbo-gat? Megaaaa. Helaas ondersteboven van de snelweg afgeschoten door aquaplaning
Zo kom je erachter hoeveel een Porsche wrak nog op kan brengen....
Na de 924 Carrera GT was het de beurt aan een 944 Turbo. Na een paar jaar een 911 SC Targa. Maakte voor mij teveel herrie op de autobahn, zeker als je 2x in de week zo'n 400 km moet rijden. Daarom gekozen voor een 928 S4 van 1989. Lekker cruisen bij zo'n 200km/h op de toen nog redelijk lege zondagavond autobahn. Helaas moest ik toen weer naar NL terug, en dan blijken de kosten van zo'n 928 aanzienlijk. Toen toch weer over op de 911 (en een tweede auto erbij), een 3.2 coupé van 1983 (één van de eerste). Deze heb ik bijna 11 jaar gehad en pasgeleden (vorige week, verjaardagskadootje.....) ingeruild op een 964 C2 Cabrio van 1992.
In mijn album staan een paar pics.
Ik heb overigens nog een Haynes Repair Manual liggen van de 911 1965-1989, ongebruikt.
Ik hoop de nodige info te kunnen halen van dit forum en in voorkomend geval ook mijn Porsche-steentje te kunnen bijdragen.