Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Op zoek

18 jul 2006 14:38

Ik ben op zoek naar de eigenaar van deze wagen, is hij lid van dit forum of kent iemand deze wagen? :)

Afbeelding

18 jul 2006 14:44

Als ie geen fuchsen had gehad, zou ik op 'chris_lbr' gegokt hebben, maar die is het dus niet.
Waar en wanneer is die foto gemaakt?, dat maakt het aantal mogelijkheden al iets kleiner.... :wink:

2e vraag: waarom? De eigenaar heeft je toch niet de weg afgesneden :?: :wink:

18 jul 2006 15:02

De foto('s) komen van http://gallery.rennlist.com/gallery/JCC-Porsche-Day-2005/JCCDay2005 deze link...

Heeft me de pas niet afgesneden neen, ik vind het een prachtige wagen... Buiten het kleine detail dat dit een turbo is :lol: heb ik een gelijkaardige...

Alvast bedankt

18 jul 2006 15:51

Ik denk idd dat de kans zeer groot is dat de eigenaar van deze auto uit Geneve op dit forum actief is!

Wil de eigenaar zich aub melden? :lol:

18 jul 2006 16:09

ShinySC schreef:De foto('s) komen van http://gallery.rennlist.com/gallery/JCC-Porsche-Day-2005/JCCDay2005 deze link...

Heeft me de pas niet afgesneden neen, ik vind het een prachtige wagen... Buiten het kleine detail dat dit een turbo is :lol: heb ik een gelijkaardige...

Alvast bedankt

Leuk om te lezen, dat je ondertussen een Porsche hebt.

18 jul 2006 16:56

Zo, da's strak ...

Afbeelding

18 jul 2006 22:04

MartijnS2 schreef:Ik denk idd dat de kans zeer groot is dat de eigenaar van deze auto uit Geneve op dit forum actief is!

Bonjour, ca va? :wink:

18 jul 2006 22:05

adu schreef:Zo, da's strak ...

Ach, ik zou er geen dubbeltje voor geven :mrgreen:

19 jul 2006 0:11

horn schreef:
MartijnS2 schreef:Ik denk idd dat de kans zeer groot is dat de eigenaar van deze auto uit Geneve op dit forum actief is!

Bonjour, ca va? :wink:

Bonjour, ça va :wink:

19 jul 2006 10:45

Prachtige wagen :shock: :shock:

19 jul 2006 11:31

horn schreef:
adu schreef:Zo, da's strak ...

Ach, ik zou er geen dubbeltje voor geven :mrgreen:

Da's weer een ander verhaal - waar we overigens per Pb allang uit zijn hoor :wink: :thumleft:

19 jul 2006 13:29

adu schreef:Da's weer een ander verhaal - waar we overigens per Pb allang uit zijn hoor :wink: :thumleft:

Vandaar de :mrgreen:

19 jul 2006 13:32

horn schreef:
adu schreef:Da's weer een ander verhaal - waar we overigens per Pb allang uit zijn hoor :wink: :thumleft:

Vandaar de :mrgreen:

Heb je meegespiekt dan? :roll: Overigens bedoede ik met m'n eerste reactie met name de afstand tussen buitenkant band en de carrosserie. Lijkt me wel erg (te?) minimaal :o

adu - die eerlijkheidshalve moet zeggen zulke "mint" exemplaren absoluut top te vinden ongeacht om welke versie van de 911 het gaat

19 jul 2006 13:37

adu schreef:Heb je meegespiekt dan? :roll:

Kan ik niet.

19 jul 2006 13:43

p.s.: ik vind de kleur het overigens ongelovelijk goed doen op die 911. Dat geldt ook voor die groene van JeGroen. Eigenaar iniddels bereikt?

19 jul 2006 18:59

Die wagen ligt inderdaad ongeloofelijk laag! Wat voor velgen (16 inch?)?
Plaats een reactie