Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

fabbi, geswitched naar 993 !!

30 jul 2006 12:26

Hallo

Fabian 29 jaartjes jong, uit west brabant.
Samenwonend met vriendin en kat :lol: en
eigenaar van een 87er 944 origineel hollands.
Al van jongs af aan Porsche fanaat en dat zal ook wel zo blijven..... 8) .
De 944 is onlangs compleet gespoten omat er wat steenslag en kleine krasjes opzaten, ben een ongelooflijke miereneuker :? .
Foto's van de wagen vinden jullie op:
http://fabiansalbum.mijnalbum.nl

Ik hoop em rijdbaar en gekeurd te hebben voor de jubimeeeting.
Laatst bijgewerkt door porschefabian op 11 aug 2011 19:41, in totaal 2 keer bewerkt.

30 jul 2006 12:40

Welkom Fabian!

Je kunt wel zien dat je een "mierenliefhebber" bent zoals je zelf al schrijft.
Je hebt het grondig aangepakt maar het resultaat mag er dan ook wel zijn...mooi hoor!

En wat een enorme vooruitgang kunnen een paar velgen veroorzaken zeg :shock:

Re: eindelijk tijd om voor te stellen

30 jul 2006 12:44

porschefabian schreef:... miereneuker......

Nieuwe spelling met 2 "ennen" :)

Van harte welkom hier en veel leesplezier.

30 jul 2006 12:47

Welkom fabian, mooie vooruitgangen ja :shock: Mooie auto!

30 jul 2006 15:46

Welkom Fabian, heb je erg netjes gedaan. Moet alleen zeggen dat ik de originele velgen mooier vind :lol:

30 jul 2006 17:32

Welkom Fabien. Mooi werk, ziet er op de fotos erg goed uit. En wat betreft de velgen sluit ik me aan bij bovenstaande schrijvers; ik vind de originele ook beter staan. :wink:

30 jul 2006 17:36

dank u dank u :lol:

Maar de telefoonvelgjes die beter staan??
nehhhhhhh

30 jul 2006 17:42

Ieder zijn voorkeur Fabian. Dat maakt autos ook zo'n mooi discussie item

30 jul 2006 23:47

Ook van deze kant van harte welkomop dit Forum
En idd je 944 is echt een mooi exemplaar :thumleft:

30 jul 2006 23:56

Wat een groot aantal nieuwkomers ineens! Maar voor iedereen een hartelijk WELKOM!

30 jul 2006 23:57

In dit geval wil ik het toch niet op de komst van het vakantiegeld willen steken :twisted: :wink:

-Koen die de voorbije 3 weken meer uitbouwsetjes verkocht heeft dan de vorige 6 maanden-

31 jul 2006 7:48

porschefabian schreef:Maar de telefoonvelgjes die beter staan??
nehhhhhhh

Ik vind de wielen van een huifkar nog mooier dan wat er nu onder zit... :cheesy:

Maar zoals gezegd, dat is persoonlijk. Welkom! Strak spuitwerk! :thumleft:

31 jul 2006 10:58

Welkom Fabian.

14 sep 2006 20:30

weer een rijkelijk laat antwoord maar ja :cry:
druk druk geweest met van alles en dan nog de weinige vrije tijd aan de porsche besteden.
Inmiddels zijn de eerste ritten gemaakt en moet zeggen bevalt me uitstekend.

Alleen is het geode weer helaas al weer ver op denk ik :evil: dus zal ie weer langere tijd in de garage taan denk ik.

Heb nog een paar foto's op mijn siter rbij gezet.
nu nog een keer op een mooie locatie .........

En dna weer verder dromen over de 993 die er ooit eens moet komen........

14 sep 2006 21:18

Fabian, ook vanuit Friesland welkom :!: Heel nette 944, en nog niet te veel km's. Daar ga je nog veel plezier mee beleven tot de 993 er is :!: :wink:

Tip: probeer 'm zo orgineel mogelijk te houden, verkoopt later beter :)

24 okt 2010 20:07

een zeeeeeeer verlate updat zeg maar...
De 944 is me destijds niet zo super bevallen en is er na een tijdje al weer uit gegaan..
Lang geen tijd, zin en mogelijkheden gehad voor een porsche....
Maar ja het kriebelt nog steeds....
Zit nu wat rond te speuren voor een 928 ( met wat werk) ben handig genoeg en ik moet juist wat te sleutelen hebben voor de vrije tijd.
Maar de volgende twijfel is om de dagelijkse wagen te verkopen en daar iets goedkopers voor terug nemen en toch die 993 ( of 964 turbo) maar eens aan te schaffen je leeft tenslotte maar een keer toch? :mrgreen:
Al aardig wat gesnuffelt maar kan nog niet echt wijs worden wat nu beste te kiezen.. Iemand nog tips over topics waar ik wat meer vergelijkings info kan vinden

24 okt 2010 20:13

Geen tips voor topics, wel om 1 x keer lekker te leven :idea:
Beter spijt van dingen die je hebt gedaan, dan te moeten leven met altijd die wrange smaak van 'what if ...'
Gewoon kopen die Porsche! :drive:

28 okt 2010 14:15

+1
en als je het voor jezelf (of anderen) nog rationeel wilt verkopen: een goede 993 is altijd een betere investering dan een nieuwe auto: meer lol :cheers: en veel minder afschrijving. als je het goed doet, verdien je er zelfs op :!:
veel plezier met zoeken!

28 okt 2010 21:39

Quote "
Zit nu wat rond te speuren voor een 928 ( met wat werk) ben handig genoeg en ik moet juist wat te sleutelen hebben voor de vrije tijd"

Mrt wat werk. Hm... Ik heb begrepen dat het bij een 928 heel wat werk ( en geld) kan zijn. Suc6 met zoeken en hou ons op de hoogte. Altijd leuk.

30 okt 2010 20:11

Vandaag weer enkele 928 projecten bekeken , maar ik geloof dat de 928 niks gaat worden, zijn stuk voor stuk "hokken" of iets met een vraagprijs waar ik ook een zeer strakke en nette 911 voor kan kopen...

dilemma :bang:

29 mei 2011 22:14

Goed het heeft even geduurd, en even :oops: paar scheve gezichten opgeleverd. maar de opvolger van de 944 is na een aantal jaren er dan toch gekomen.

Dit weekend aangeschaft ( en volgende week thuis) een 928 S4 van 1986 ..
Is dus een van de eerste van de nieuwe serie met de 5.0L motor, en het gefacelifte uiterlijk.
Zit een setje turbostoelen in.. en alles binnen is ingepakt met leer, dashboard enz enz .
auto rijdt maar heeft groot onderhoud nodig en uiteraard een nieuwe distributie, daar neem ik geen risico mee..
en later een spuitbeurtje, maar eerst de techniek...
Uiteraard kom ik nog meer tegen........maar goed daar is rekening mee gehouden in het budget..zal technisch nog wel een duizendje of 3a4 bij komen.
Spruitstuk glasparelen enz enz

auto komt uit duitsland en is van eerste eigenaar, een en dezelfde familie..
Laatst bijgewerkt door porschefabian op 11 aug 2011 19:42, in totaal 1 keer bewerkt.

29 mei 2011 22:20

Mooie originele bak 8)

29 mei 2011 22:25

5 liter, klinkt niet verkeerd. Heb zelf nog nooit in een andere P dan een 911 gereden, ben benieuwd hoe zoiets aanvoelt qua beleving.

Die velgen doen me denken aan een ander merk, categorie reiswagen. Zal eens googlen naar wat ik bedoel.

Veel plezier ermee!

30 mei 2011 18:25

Gefeliciteerd! Mooie auto, ziet er netjes en origineel uit. Nog even wachten en dan lekker rijden.

@ elloy: zijn mi originele 928 velgen. Misschien bedoel je de velgen van een Audi A8, eerste serie?

Re: fabbi, geswitched naar 993 !!

11 aug 2011 19:46

Zoals in een verkooptopic al reeds gemeld heeft de 928 ons al weer verlaten..

Voor mij was er eigenlijk maar een model als droom.. een 911 ( 964 of 993)
maar nooit haalbaar. NU is het er toch van gekomen!!!!
Jazeker de jongensdroom gaat werkelijkheid worden vanaf morgen ben ik bezitter van een 993 van 1995.

fotos volgen morgen...
Plaats een reactie