Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

nieuwe spaarder erbij via Egmond aan zee

02 aug 2006 19:13

Dag mensen op het forum,

Ik zal me even voorstellen hier. Dat is wel altijd zo netjes. Mijn echte naam is Erwin en ik kom uit haalderen. Een klein dorpje in Gelderland, NL. Helaas heb ik zelf nog geen porsche, maar wanneer ik een mooie kans krijg schaf ik er één aan. Dit zal voorlopig nog niks worden, omdat ik nog student ben.

Ik hoop wel over 2 jaar klaar te zijn en dan te kunnen gaan sparen voor een porsche. Ben groot fan van porsche en heb al eens zelf in een 911 uit '89 gereden. Ik ben hier eigenlijk per toeval terrecht gekomen. Afgelopen weekend was ik op vakantie in Egmond aan zee waar ik een mooie groene 911 zag staan. Camera bij me en dus moest ik er even mee op de foto. De eigenaar was zelf niet bij de auto, maar kwam er later aan lopen. Een vrouw met een hondje. Om een lang verhaal kort te maken vertelde ze mij over dit forum en hier ben ik dan. Het lijkt me verder een gezellig forum en hoop er een hoop informatie op te doen en wie weet over een paar jaar laat ik me porsche hier zien.

gr,

Erwin.

02 aug 2006 19:24

Lydia???? :roll: Wil je ophouden met al die porscheloze arme studenten hierheen te sturen? :twisted: :lol:

Welkom Speedkiller (hopelijk slaat dat Speed op je studietempo... :wink: )

Re: nieuwe spaarder erbij via Egmond aan zee

02 aug 2006 19:49

Speedkiller87 schreef:Een vrouw met een Afbeelding

Welkom Speedkiller87 :!:

.... vanwaar die nickname :?:

02 aug 2006 20:02

Was de hond zo groot, dat je niet durfde te vragen of je een stukje meemocht? Als je tenminste een groot hart hebt ; dacht dat dat kleine vrouwtje een behoorlijk potje kan sturen... :wink:

Welkom trouwens Erwin.

02 aug 2006 21:25

Hallo Erwin, welkom toegewenst uit het BrabantscheLand.

02 aug 2006 21:35

Welkom Erwin, veel plezier op het forum :!:

02 aug 2006 21:36

Erwin, welkom op het forum.

02 aug 2006 21:49

Welkom hier Erwin de 'SpeedKiller' (neefje van Koos Spee soms?)

Als je binnenkort een fatsoenlijke P-meeting wilt bijwonen om wat beter te kunnen wennen aan al dat geweld:
- 20 Augustus vindt misschien wel de grootste PorscheForum meeting van Nederland plaats: de 3de Porsche Forum Jubileum meeting (die ik wegens VK in de Dordogne moet missen :cry: ), zie elders op het PF voor deze Jubi meeting

- 10 September is de Waterland Forum toerrit door Waterland (Noord-Holland) ; moet toch gek lopen wil er zich niet iemand uit jouw buurt inschrijven; kun je misschien als navigator meerijden...

Anyway: Lots of Fun hiero.... :wink:

02 aug 2006 22:11

Welkom! Weer een erwin, ik houd de tel niet meer bij... :wink:

02 aug 2006 22:29

MS964 schreef:Welkom! Weer een erwin, ik houd de tel niet meer bij... :wink:

Was ook mijn eerste gedachte... :wink: , mss een idee, om een maximum in te stellen voor het gebruik van één en dezelfde naam hier... :twisted:

02 aug 2006 22:31

je hoeft hem toch ook geen Erwin te noemen. Noem hem gewoon lekker speedkikker. :lol:

02 aug 2006 22:38

Jurgen schreef: mss een idee, om een maximum in te stellen voor het gebruik van één en dezelfde naam hier... :twisted:

Goed Idee,
ik zal vast beginnen met een lijstje

Denis: 1x
Erwin: 5x
Jurgen: -1 :twisted:

02 aug 2006 22:54

:twisted:

:wink: :lol:

02 aug 2006 23:29

Welkom hier Erwin.
Dus Lydia heeft je al ingepakt :wink:

Gewoon lekker rustig doorsparen. Die Porsche komt er ooi vanzelf wel. Bij mij duurt het ook al even maar het einde van het lange wachten komt nu rap dichterbij. :wink:

03 aug 2006 7:40

zeg maar Maurice \":lol:\" schreef: Bij mij duurt het ook al even maar het einde van het lange wachten komt nu rap dichterbij. :wink:

Goeie planning...zo net voordat de winter invalt... :wink:

03 aug 2006 7:52

Jurgen schreef:
zeg maar Maurice \":lol:\" schreef:

:lol: :cheesy: :mrgreen: :wink:

03 aug 2006 10:23

Welkom E.. eh.... Speedkiller eh... kikker en succes met de zoektocht. :wink:

03 aug 2006 10:25

Welkom op het forum en succes met de studies en zoektocht!

03 aug 2006 16:29

Speedkiller87 schreef:Dag mensen op het forum,

Ik zal me even voorstellen hier. Dat is wel altijd zo netjes. Mijn echte naam is Erwin en ik kom uit haalderen. Een klein dorpje in Gelderland, NL. Helaas heb ik zelf nog geen porsche, maar wanneer ik een mooie kans krijg schaf ik er één aan. Dit zal voorlopig nog niks worden, omdat ik nog student ben.

Ik hoop wel over 2 jaar klaar te zijn en dan te kunnen gaan sparen voor een porsche. Ben groot fan van porsche en heb al eens zelf in een 911 uit '89 gereden. Ik ben hier eigenlijk per toeval terrecht gekomen. Afgelopen weekend was ik op vakantie in Egmond aan zee waar ik een mooie groene 911 zag staan. Camera bij me en dus moest ik er even mee op de foto. De eigenaar was zelf niet bij de auto, maar kwam er later aan lopen. Een vrouw met een hondje. Om een lang verhaal kort te maken vertelde ze mij over dit forum en hier ben ik dan. Het lijkt me verder een gezellig forum en hoop er een hoop informatie op te doen en wie weet over een paar jaar laat ik me porsche hier zien.

gr,

Erwin.

Ah, nu gaat er ineens een héél groot licht branden. Was even aan het uitwaaien aan het strand. Met mijn (waak)hond. :D Het was zo'n mooie avond... Nu herinner ik me Erwin (ken je naam immers niet).

Je stond naast mijn auto en je vriendin maakte er een foto van...

Nou, welkom, dan. En flink doorsparen. Want het kan...

03 aug 2006 16:37

De eigenaresse van "Froggy" \"8)\" schreef:Ah, nu gaat er ineens een héél groot licht branden.

Halleluja :cheesy:

03 aug 2006 16:50

Praise the lord! 8)

05 aug 2006 9:17

horn schreef:Praise the lord! 8)

schrijft de man die zelf al meerdere malen het Licht heeft gezien :!: :wink:

05 aug 2006 15:51

erwin, welkom enne bij jou om de hoek zitten wel een paar forummers (bemmel, lent, nijmegen).
kijk en luister maar eens goed, ik rij weleens door haalderen heen met mijn (nu) groene brulbakkie :!: :wink:
en op een steenworp afstand zit een hele mooie zwarte 964 van fonz.
see you around.................

craze

07 aug 2006 21:25

welkom :)

07 aug 2006 21:57

welkom op 't forum. Als het mogelijk is idd naar Brabant komen! Een hele serie aanwezig waar je lekker bij weg kunt dromen!
Plaats een reactie