zal me ook maar es voorstellen
Hoi,
Ik ben 37 jaar, getrouwd en vader van een dochtertje van 4.
Toen ik 23 was, nog met een Porsche 924 gereden.
Vorig jaar mijn droom verwezelijkt om ooit een 911 of 968 cabrio te kopen.
(het werd een 911 bouwjaar 1990 blauwgrijs met blauwe kap, carerra 4, model 964, motor 3.6L,cup velgen en spiegels en een kleine sobere spoiler met derde remlicht ingebouwd)Ik kon hem onverwachts aan een spotprijs op de kop tikken, en hoewel het op dit moment niet echt financieel pastte(had juist gebouwd dit jaar) toch maar gedaan.(ondanks het gepruttel van mijn vrouw die liever had dat ik wat wachtte en meer besteedde om meteen een jongere wagen te kopen)
De P dient puur voor mijn hobby, want in de week en in de winter rij ik een BMW. En dus 15000 euro was een correcte prijs voor een auto "met werk aan" volgens mijn garagist.Het voordeel was dat ik de auto op mijn gemak kon opmaken (elk jaar iets in orde brengen): vorig jaar direct al de cabriokap laten vernieuwen en de P had direct al een heel ander uitzicht om in de zomer wat mee te touren.
Deze winter dan maar aan de grote werken begonnen en laten herspuiten.Bleek algauw dat de P al een en ander meegemaakt had
, met als gevolg een serieus hogere meerkost dan voorzien.
Ik had ook al ondervonden dat de P als het warm weer was moeilijk ging schakelen dus dit jaar ook al meteen de koppeling vernieuwd plus wat dichtingen en een koppelingspomp....
ik heb ook al wat probleempjes gehad met het cabriodak en heb ondervonden dat sinds hij herspoten is nu niet meer waterdicht is ....
Voor volgend jaar voorzie ik om het interieur te laten vernieuwen en om de motor van de kachel te laten maken die ook nog kapot is.
de wagen kost mij nu al aardig wat centjes(gelukkig was de motor in goede staat, droog..
) maar het is nu al het tweede jaar dat ik er plezier aan beleef hé
(al is het maar om te kijken als hij in mijn garage staat te glimmen
, of te grommen als ik de motor even laat draaien
))
groetjes flurck