Hey allemaal,
nu ga ik me hier toch ff voorstellen, na al die tijd hier op het forum als passief lid rond geneusd te hebben
Ik ben afkomstig uit Belgiƫ en al geruime tijd Porsche-addict. Tot een paar jaar terug heb ik al een 3-tal jaar het geluk gehad met een Porsche te mogen rijden. Nl. een
911 3.0 SC Coupe uit '82 - Ferry Porsche Edition. Deze heb ik vanwege omstandigheden met spijt in het hart moeten verkopen.
Nu is de tijd gekomen om toch nog eens een Porsche aan te kopen, ook omwille van de stijgende prijzen is het beter nu te kijken voor een 911 dan binnen enkele jaren vermoed ik.
Ik ben verzot op de 930 modellen maar het prijskaartje dat aan een originele hangt gaat mij toch heel wat te boven. En tegenwoordig hebben de WTL ook al een aardig prijskaartje... jammer genoeg
Ook de 964 is een model wat mij kan bekoren.
Ik kijk al geruime tijd op allerlei verkoopsites en via google of ik iets aardig tegen kom, iets dat mij in het oog springt en met een aangenaam prijskaartje.
ik ga, als alles goed gaat, nu zaterdag eens een kijkje gaan nemen naar deze:
Porsche 911 SC '79 Non-Official Turbo LookKent er toevallig iemand deze wagen en/of garage ?
Zo, dit is voorlopig zo een beetje mijn Porsche-verhaal waar ik nu toch een vervolg wil aan maken, en vanaf nu als actief-forumlid
Oh ja, iedereen is vrij om mij altijd te laten weten als ze een Porsche te koop weten die mij zou kunnen bekoren
Groetjes
Mr. Jones aka Jelle
Hier enkele foto's van mijn Ferry Porsche 911