|
Home •
Album •
Donatie •
Help •
Kalender •
Registreren • Zoeken • Leden • Inloggen
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
Janwillem
|
Even voorstellen
Hallo,
Ik wil me even voorstellen, ik ben Janwillem. Ik heb een Z3 2.0 S gehad, deze heb ik een aantal jaren geleden verkocht en ben nu op zoek naar een 986/987. Maar maar wil me eerst goed oriƫnteren en heb me daarom laten registreren. En om gelijk met de deur in huis te vallen, waar kan ik een optielijst vinden?
|
15 jun 2014 14:20 |
|
|
sarsrich
997 4S Cabrio MK2
Exen: 997 4S Cabrio MK1, Boxster 1997,Dodge Dart Swinger, Mustang, Herald, Spitfire, GT6 en TR6Heeze
|
Re: Even voorstellen
Welkom Janwillem, Zoek op dit forum en gij zult vinden
_________________________________________ BETER LAAT DAN NOOIT
|
15 jun 2014 16:18 |
|
|
Janwillem
|
Dankje, daar kan ik iets mee....
|
15 jun 2014 18:12 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Welkom op het forum. De 986/987 Boxster zullen je goed bevallen! Gave auto's van toch nog wel een veel beter level dan de Z3.
Betreffende je vraag over de opties; er zijn er zeer vele op de Boxster, dus je kan ook aangeven dat je op zoek bent naar een Boxster met de volgende, door jou gewenste opties. ( Zie de afdeling te koop gevraagd).
Dan krijg je tips en vragen over het type auto en de uitvoering, waarmee je weer verder geholpen bent.
Veel plezier met het zoeken !
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
15 jun 2014 18:29 |
|
|
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
Nooit geweten dat JanWillem nog vrij was als gebruikersnaam..... Heb er toen maar Master Ken van gemaakt Welkom op dit mooie forum en Succes met je zoektocht. Veel leesvoer dmv de zoekfunctie
|
15 jun 2014 20:04 |
|
|
ErikP
997 S cabrio in Speedgelb,
Ex Boxster 986Schiedam
|
Goedemorgen JanWillem, Als je me een mailadres geeft, dan stuur ik je de optie-info met alle codes uit de brochure Boxster en Boxster S uit 1999. Welkom, en succes met zoeken. Heerlijke auto's, Boxsters!
|
16 jun 2014 9:48 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|