Mijn naam is Hans Ik ben van het bouwjaar 1949 Ik heb altijd een metaalwarenbedrijf gehad en geniet al enige tijd van de porsche en vrije tijd. Ik heb gedurende 25 jaar in Belgiƫ gewoond en daar ook altijd op het porscheforum.be actief geweest. Wij zijn sinds december 2014 naar Nederland verhuisd en heb de porsche mee ingevoerd. Ik rij sinds twee weken weer met een NL kentekenplaat. heel vreemd!!!! Ik heb een 997 4s van 2006 en gebruik hem dagelijks. We wonen in het zuiden van het land, onder Eindhoven. Gedurende de afgelopen twee jaar redelijk actief op het Belgische forum geweest. Ik hoop op het nederlandse forum net zoveel plezier te beleven als in Belgiƫ. Hopelijk zien we elkaar eens bij een of andere meering.
Groet Hans alias Porsche49
22 maart 2015 14:57
A-Line
LEEUWARDEN
Re: Porsche49
Rijd de auto anders met een Nederlands kenteken?????
Beetje heeeel flauw!!!
Van Harte Welkom!!! Altijd leuk actieve mensen op het forum en deelnemers aan de ritten.
22 maart 2015 19:41
chelsea
ex: 3.2 Targa
ex 964 c2 coupe
ex 993 Targa
BMW 02 1975
Re: Porsche49
Aha onder de rook van Eindhoven, dus we hebben er weer een stamgast bij op de 1e vrijdag van de maand
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum