ik ben michael 38j en woon in België. Zoals de meeste hier al jaren zot van een porsche . Ieder jaar ook aanwezig op de terreinen van Best. En eindelijk vandaag ben ik hem gaan halen. Een 996 cabrio en wat een geweldige auto . Een plezier was die rit ook al was het 1 van 2u. Nu 1 probleem de radio / gps doet niets . Iemand een idee waar ik moet zoeken? De zekering is het al niet.
Foto's volgen.
28 aug 2015 19:49
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
Re: Eindelijk mijn eerste porsche
Welkom! Hoop dat iemand je kan helpen met het probleem van je radio/gps
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
28 aug 2015 20:21
Alfred996MKII
997.1 S Coupé,
ex 996 MKII
Een 996 > wauw! Veel plezier ermee
_________________________________________ De precisie 911
28 aug 2015 21:25
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
werkt de GPS helemaal niet, ook geen kaart zichtbaar? Of krijg je een foutmelding?
28 aug 2015 21:43
MickRS
neuf onze français
Landelijk Amsterdam
Welkom en geniet van je 911. Goed ook dat je pcm het niet doet, geniet je meer van het geluid en maak je meer kilometers!
_________________________________________ rouge et noir
28 aug 2015 23:40
michael1977
MickRS schreef:
Welkom en geniet van je 911. Goed ook dat je pcm het niet doet, geniet je meer van het geluid en maak je meer kilometers!
Dat is waar . Dat geluid maakt veel goed. Nee doet totaal niets . Zwart scherm . Ik zal eens zien dat ik die eruit kan halen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum