Auteur |
Bericht |
Angelo83
klusjesmanantwerpen
|
 Macan gts of diesel
Na vorig jaar mijn boxster te hebben is het Porsche virus nog meer in mij gekropen.... Ik zou hiervoor voor de vrouw des huizes een macan willen aanschaffen. Daar deze voor alledaags gebruik is weet ik niet goed wat te kiezen, een diesel of ineens voor de gts of de gewone s Iemand al met beide kunnen rijden? Of iemand met goede raad... Ik hoor het graag
_________________________________________ You only live once
|
29 jan 2016 20:23 |
|
 |
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924SUtrechtse Heuvelrug
|
 Re: Macan gts of diesel
Diesel en Porsche is als ijs van gehakt . Ik zou voor de S gaan. GTS is meer marketing dan engineering. 
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
|
29 jan 2016 21:38 |
|
 |
geertsabine
|
Volgens mij is forumlid Rescue911 goed op de hoogte... die kan je tips geven.
|
29 jan 2016 22:02 |
|
 |
doctor porsche
993 4s 96
993 C2T 95
FIAT 500 69
|
GTS:geluid prestatie en betere inruil in the end als je dat kreng weer voor fatsoenlijke nine-eleven inlevert 
_________________________________________ Always be yourself, unless you can be a pirate, then always be a pirate
|
29 jan 2016 22:23 |
|
 |
MarcoB
ex Porsche 987 Boxster S
en nu Porsche 981 Boxster GTS
|
Heb zowel de diesel als de benzine (s) mogen rijden. Wanneer je veel kilometers maakt dan is de diesel absoluut geen straf. De benzine doet het ook erg lekker en zou mijn voorkeur hebben. Fijn trouwens dat er door doctor porsche weer opnieuw met veel respect over het merk en de keuze van een forummer gesproken wordt 
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
|
29 jan 2016 22:35 |
|
 |
ewp964c2
Het Gooi, ex 964 C2 Coupe, ex 964 C4 Targa, ex 911T Targa '72 , ex 964 C4 Coupe, ex Tannengrun 996C2
|
Hoop zeurpieten hier, blijft je elke keer weer opvallen. Mooi auto een Macan, perfecte auto voor je vrouw, zou wel voor benzine gaan.
_________________________________________ Ex 964 C2 Ex Targa 964 C4 Ex 911T 1972 Ex 964 C4 Coupe Ex 996 C2 991 C2S Sportchrono
|
30 jan 2016 0:09 |
|
 |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Wat vindt je vrouw?
|
30 jan 2016 7:56 |
|
 |
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Wat is dat nou voor een vraag, Ewout? 
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
30 jan 2016 9:12 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Maakt niet uit wat, als ie maar wit is. 
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
30 jan 2016 9:47 |
|
 |
GR
|
Beide gereden. Geluid van diesel valt zelfs niet tegen. Rijden beide goed. Zou wel voor een GTS gaan. Als is het maar voor de diesel controverse. Mijn vrouw rijdt nu Cayenne Diesel. Kijken nu voor een niet-diesel Macan.
|
30 jan 2016 9:47 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Daar waar ik de KJN altijd verafschuwd heb vind ik de Macan juist weer een prachtig model om te zien.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
30 jan 2016 9:51 |
|
 |
thedutchguy
ex 993 Targa
|
Gewoon een 911 kopen en zeggen dat het een Macan is. 
_________________________________________ Black Cars Look Better In The Shade
|
30 jan 2016 10:21 |
|
 |
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
De Doc heeft gelijk; ik heb ook totaal geen respect voor een Audi met Porsche stickers 
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
30 jan 2016 10:22 |
|
 |
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Ik zou vooral kijken naar 't aantal km's dat er jaarlijks mee gereden wordt. Als 't genoeg oplevert zou ik diesel overwegen, maar anders zou ik uit principe benzine kopen. En S of GTS, tja, is puur een kwestie van hoeveel centen je wilt uitgegeven lijkt me.
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
30 jan 2016 10:26 |
|
 |
MarcoB
ex Porsche 987 Boxster S
en nu Porsche 981 Boxster GTS
|
O ja, ik was jou ff vergeten. Nog zo 1 
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
|
30 jan 2016 10:44 |
|
 |
ewp964c2
Het Gooi, ex 964 C2 Coupe, ex 964 C4 Targa, ex 911T Targa '72 , ex 964 C4 Coupe, ex Tannengrun 996C2
|
Inderdaad altijd dezelfde azijnpissers hier 
_________________________________________ Ex 964 C2 Ex Targa 964 C4 Ex 911T 1972 Ex 964 C4 Coupe Ex 996 C2 991 C2S Sportchrono
|
30 jan 2016 10:58 |
|
 |
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Tsja, vind het gewoon jammer dat een mooi merk door VAG-boekhouders verneukt wordt.
|
30 jan 2016 11:03 |
|
 |
Porcay
sinds 14-11-17 ex-Cayman GTS (981), ex-Cayman 2.7 PDK (981), ex-Cayman S (987 MKII), ex-Audi TTS, ex-een boel auto's (van 2CV4 tot Saab95)Gem. Overbetuwe
|
Als ik ooit voor een andere P ga dan kijk ik naar een GTS uitvoering. Naast de opties die ik altijd op een S erbij zou nemen heeft de GTS uitvoering nog wat aardige extras, waarbij ik het alcantara interieur en stuur beslist even apart wil noemen. Ga je toch voor en S overweeg dan die opties aan te tikken....blijft je vrouw goed vast in haar stoel zitten en glijden haar handen niet van het stuur 
_________________________________________ TwasunCayman,bleefunPorsche! Yes we Countryman now!
|
30 jan 2016 11:18 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Zegt de man met het groene interieur 
|
30 jan 2016 11:19 |
|
 |
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Das een kwestie van smaak, we hebben het hier over normen en waarden 
|
30 jan 2016 12:00 |
|
 |
Wouter
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.Haarlem
|
Iets waar jij duidelijk nog nooit van gehoord hebt.
Ga absoluut voor de GTS; wereld van verschil, met name wegligging, en maakt de turbo (bijna) overbodig.
_________________________________________ It's pronounced PORSCH-UH
There are no old Porsches, only new owners.
|
30 jan 2016 14:06 |
|
 |
geertsabine
|
heerlijk weer hoe we hier met elkaar omgaan. Het vooroordeel bij sommigen hier is, lijkt mij, ondertussen wel duidelijk. Om dat nu in elk topic te gaan herhalen..... Het is en blijft een aankoop die je niet elke dag doet, toch leuk als je dan van dat soort 'hartverwarmende" reacties krijgt. Vraagt TS volgens mij in het geheel niet om... Beste is om zelf met beide uitvoeringen te gaan rijden en dan de keuze te maken.... En, voordat ik het vergeet, prachtige bak zo'n Macan! 
|
30 jan 2016 15:46 |
|
 |
Rescue911
|
Macan superauto Beiden gereden:
Macan Diesel: nul (0) Porsche beleving Macan S: de S van Super
|
30 jan 2016 16:34 |
|
 |
Angelo83
klusjesmanantwerpen
|
De beslissing is toch op een diesel gevallen... Ons fiscaal landje beslist hier mee over (jammer genoeg, en begrijpen wie begrijpen kan) Liever een Porsche macan diesel dan de Volvo xc90 t8 waar ik veel meer had van verwacht... Volgende staat in juli in de garage  Porsche macan diesel 258 pk Volcano grey Alcantara leder zwart Elek trekhaak Panoramisch dak Park assist met camera 19 inch turbo velgen Exterieur zwart Power steering plus Pasm Sport chrono pakket PCM Lca Dimmende spiegels Verwarmde stoelen Verwarmd stuur Tapijtjes  Bose sound systeem Rokerspakket (niet roker) Hopelijk is ze er content mee, want onze huidige superb heeft meer plaats... Maar minder fun
_________________________________________ You only live once
|
30 jan 2016 17:45 |
|
 |
horn
PF #57
|
Want? Los van dat ik een Macan een mooie auto vind (niet echt een Porsche maar dat is persoonlijk) vind ik de T8 zowel mooi,compleet als snel. Ben benieuwd waar hij je tegenviel?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
30 jan 2016 17:49 |
|
|