Hallo,
Ik ben Mike en woonachtig in Geleen Limburg. Sinds kort in het bezit van een 911 996 Targa in de kleur Lapisblau.
Vanaf dat ik interesse kreeg in autos altijd gezegd dat ik graag een Porsche zou willen voor mijn 30ste. Omdat ik toch ook nog de voorliefde had voor luchtgekoelde VW's is dat natuurlijk niet gelukt voor m'n 30ste. Van de spijlbus welke we als laatste hobby vw hadden hebben we erg veel plezier gehad, wat het wat moelijker maakte om hem weg te doen.
Na lang twijfelen toch besloten om de spijlbus in de verkoop te zetten. Hierbij was voor ons wel duidelijk dat we er een 911 en een andere luchtgekoelde vw voor in de plaats moest komen.
Na verkoop van de bus hebben we uiteindelijk de Targa gekocht. Voor mij was duidelijk dat we geen cabrio zochten. En het moest handgeschakeld zijn. Een Targa vonden we een mooi compromis.
De auto heeft wel nog wat cosmetisch werk. Hij heeft redelijk wat oppervlakkige krasjes en vlekjes, welke er bij een goede poetsbeurt uit gepoetst kunnen worden. Verder hebben de velgen aardig wat stoeprandschade. En zou het Targa dak gerepareerd moeten worden.
Al met al mooi wat klusjes voor de winter, eerst lekker rijden.