|
Home •
Album •
Donatie •
Help •
Kalender •
Registreren • Zoeken • Leden • Inloggen
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|
Geen Porsche, wel ff voorstellen..
Auteur |
Bericht |
Gerben911
|
Geen Porsche, wel ff voorstellen..
Hallo iedereen,
Ik ben Gerben. Woonachtig in het mooie Friesland.
Rij zelf geen Porsche op dit moment, uiteraard vind ik het wel een top merk. In mijn directe omgeving ook heel veel mee te maken gehad.
Echter, eerlijkheid duurt het langst. Heb laatst een origineel setje Enkei 92 velgen van 1988 op de kop getikt in de hoop ze passend te krijgen op mijn W201 190E.
Dat wilde helaas niet. Ze zijn specifiek voor Porsches 911 G-model gefabriceerd en hoopte er hier misschien een liefhebber voor te vinden.
Grt,
Gerben
|
24 nov 2020 9:20 |
|
|
MarcoB
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
|
Re: Geen Porsche, wel ff voorstellen..
Bij een forumdonatie van € 25,00 mag je dit bericht hier vast wel laten staan
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
|
24 nov 2020 9:24 |
|
|
Gerben911
|
Snap wel hoe het werkt. Handel aanbieden en wegwezen van het forum wordt niet gewaardeerd, maar goed. Misschien blijf ik wel hangen en het sluiten van dit topic betekend voor mij niet het einde van de wereld..
Er zou maar een Porsche liefhebber heel lang op zoek zijn naar zo een set en er niks van weten.
Doe het dus eigenlijk ook om iemand een plezier te doen ☺️
|
24 nov 2020 9:29 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Geen foto, geen vraagprijs = geen advertentie. Slim Maar vandaag well weer iets geleerd: Dit zijn Enkei 92 velgen.... enne ... Welkom
|
24 nov 2020 10:40 |
|
|
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924SUtrechtse Heuvelrug
|
Welkom Gerben,
Welke Porsche vind jij het leukst? Welke zou je graag op je oprit willen zien?
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
|
24 nov 2020 10:50 |
|
|
Gerben911
|
De oprit heb ik al! Als ik alles uit de kast zo mogen trekken dan wordt het de 930 Turbo van 1987.
Ietwat realistischer is een 914 of een 944.
Echt mooi allemaal.
|
25 nov 2020 10:14 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
|
|
|
|