Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 6:12

Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 
Eerste Porsche aangeschaft 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht Eerste Porsche aangeschaft
Het is een feit dat ik nu eigenaar ben van mijn eerste Porsche 997.1 4S uit 2007. En echt super blij mee!!! Ik ben absoluut geen hard rijder. Maar als je wat vermogen vraagt, dan is het er wel. Moet helaas wel mijn Harley ervoor verkopen vanwege de ruimte. Ben wel een motorrijder!!!! Maar heb er echt wat moois voor terug!!!!!
Wat een genot om erin te rijden. Mooi, leuk, stoer, sjiek, de auto heeft gewoon alles vind ik. Tankpas bij de hand (vaak nodig hahaha) en rijden maar. Ik heb nog vakantie, dus kan er wat dagjes mee weg nog.

Ik ben een paar weken geleden bij Zaltbommel naar super cars geweest. En ik kon nu ook eens zeggen, ik heb er ook één hahahahaha.

Weet niet hoe je een foto toevoegt aan het forum. Had hem graag gedeeld mijn trots hahaha.

22 aug 2024 7:38
Profiel
PorscheForum Super Junkie
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Bericht Re: Eerste Porsche aangeschaft
Welkom, en gefeliciteerd met de aankoop. :thumleft:

Als je even de zoekfunctie op het forum gebruikt, dan vind je genoeg uitleg hoe je foto's kunt plaatsen. In het kort zijn er 2 manieren foto's te plaatsen:
1. Je plaatst foto's in "Jouw eigen album" hier op het forum. Iedere foto krijgt een uniek 5 cijferig nummer (getal achter het hekje #). Dit nummer plaats je tussen album-tags (gebruik daarvoor de album-knop in de balk). Dat ziet er dan zo uit:
Code:
[album]12345[/album] [album]78910[/album]

2. Je plaatst foto's op een openbare site zoals imgbb. Iedere foto heeft een unieke url (het adres vanaf https.... t/m ...jpg). Dit adres plaats je per foto tussen IMG-tags (gebruik daarvoor de IMG-knop in de balk). Dat ziet er dan zo uit:
Code:
[img]https://www.website.nl/fotos/foto01.jpg[/img] [img]https://www.website.nl/fotos/foto02.jpg[/img]

Let bij het plaatsen van foto's erop dat je achter elkaar zet met hooguit een spatie ertussen en niet iedere foto op een nieuwe regel. We houden hier niet van lange berichten waarbij je veel moet scrollen :wink: Succes!

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."

22 aug 2024 10:09
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht MOD: Volledige en totaal overbodige Quote geveegd.
Dank je. Ik ga ermee aan de slag. Heb even gerommeld, maar kom er nog niet uit zeg pffff. Ben niet zo computer held hahaha. Ga straks weer even aan de gang ermee.

22 aug 2024 10:48
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche Boxster 987
Rijswijk ZH
Hoi Danny, welkom op dit mooie forum! Ben benieuwd naar de 997.1
Enne.. goed dat je de harley hebt weggedaan hoor :wink:

22 aug 2024 15:53
Profiel
PorscheForum Rookie
Dank je. Wilde foto plaatsen. Maar snap echt niet wat meneer hierboven bedoeld. Ik ben aan het puzzelen. Maar mijn album zie ik ook niet. Maar goed hahaha. Super blij mee en de Harley is er nog wel hoor hahaha. Maar staat bij de Harley garage te koop voor mij.

22 aug 2024 15:57
Profiel
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Is echt niet zo moeilijk.. En je hoeft geen meneer tegen me te zeggen, dan liever koninklijke hoogheid :mrgreen:

En die button: "album" zie je direct onder elk bericht staan hier op het forum. (Rechts van "profiel" "pb" "email" dus)

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."

22 aug 2024 16:21
Profiel
PorscheForum Rookie
Oké mijn hoogheid hahahaha.

Nee maar echt, schiet mij maar lek. Bij mij staat echt geen album. Ook niet als ik je naam kadertje aanklikt of het symbool ernaast of onder de berichten. Moet misschien even de forum operators berichten????

Ik vind het wel handig als ik een foto kan delen. Ook als ik bijvoorbeeld een vraag heb over de auto.

22 aug 2024 17:43
Profiel
PorscheForum Rookie
Ik heb wat gevonden op het forum. Misschien kan het niet omdat ik via de telefoon doe. Ik zal dadelijk eens kijken via de echte computer

22 aug 2024 17:46
Profiel
PorscheForum Rakker
993 Carrera Coupé Irisblauw
Rotterdam
Herkenbaar Danny, bij mij duurde het ook even voordat het kwartje viel. Ik doe alles met m’n mobiel maar foto’s e.d. kunnen volgens mij alleen via een desktop/laptop.

22 aug 2024 19:50
Profiel
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Je kunt op je telefoon onderaan kiezen voor Switch to full style. Dan kan je wel makkelijker bij je foto's. Wel goede ogen nodig :mrgreen:

23 aug 2024 7:47
Profiel
PorscheForum Rookie
Krijg het niet voor elkaar. Moet mijn foto’s omzetten in bestanden denk ik.

Laat maar zitten hahahaha. Ben gewoon niet thuis in de computer wereld. Heb ook een Apple laptop, misschien weer anders.

Ik repareer liever auto’s hahahaha.

23 aug 2024 21:32
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 11 berichten ]