Als ik mij even mag voorstellen...
Beste Porsche liefhebbers,
ik ben Gery, 51 jaar jong (ahum), woonachtig in België, en een beetje pur sang petrolhead
Naast enkele enduro motoren ('99 KTM 200 EXC, '22 KTM 350 EXC en '24 GasGas 250 EC), geef ik in mijn garage eveneens onderdak aan een '05 Ducati Monster 620ie.
Graag had ik nog een plaatsje vrijgemaakt voor een 911, en was al iets langer dan 2 jaar aan het uitkijken voor een 996.
Enkel de torenhoge Belgische BIV en rijtaks hebben mij tot dusver van een aankoop afgehouden...
Door de vele hobbies blijft er weinig tijd over om er mee rijden, wat de prijs per gereden kilometer onverantwoord hoog zou maken
Tot er enkele weken geleden een prachtige 993 in middernacht blauw, bouwjaar 1994, mijn pad kruiste...
Ik stond versteld van de kwaliteit van het interieur en de wagen in het algemeen, ondanks dat hij 31 jaar oud was, en bijna 200k km op de teller had.
De prijs van een 993 was wel even slikken, maar na een testrit was ik (en de 993) verkocht.
Wat een machine!
Dank voor het aanvaarden op het forum, en vooraf ga ik mij reeds verontschuldigen voor de vele vragen die ik voor jullie heb
Groeten,
Gery