|
Home •
Album •
Donatie •
Help •
Kalender •
Registreren • Zoeken • Leden • Inloggen
|
 |
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|
Even HardeBox voorstellen (987/RS60)
Auteur |
Bericht |
HardeBox
987 Boxster S 3.4 - RS60Zoetermeer
|
 Even HardeBox voorstellen (987/RS60)
Dag allemaal! Ik ben Harry uit Zoetermeer, ik ben de blije eigenaar van een Boxster S 987 3.4 met handbak uit 2008, een RS60 zelfs. Heb deze vorig jaar gekocht na 9 jaar een Boxster S 3.2 te hebben gehad. Deze had ik ooit als overbrugging (youngtimer) gekocht, maar na een paar maanden wilde ik hem niet meer verkopen aan die vriend, waar ik dit al min of meer mee afgesproken had. Deze zeer goed onderhouden zilverkleuriige Boxster met rood interieur heb ik vorig jaar verkocht aan een nieuwe liefhebber. Nu heb ik dus deze RS60, ook weer zilvergrijs met rood interieur, voor mij toch dé combinatie. Ik rijd de auto alleen bij mooi weer met de kap open. De rest van het jaar staat ie op de oprit met een hoes eroverheen, soms (misschien te weinig) aan de druppellader. In de winter breng ik 'm naar een winterstalling om 'm in maart weer op te halen. De RS60 heeft dus een luizenleven. Maar goed, er zijn wel eens een paar dingetjes mee, inmiddels staat er ook al meer dan 209.000 km op de teller.
Vorig jaar weigerde de dashboardkast-ontgrendeling het opeens en heb ik het slot gesloopt en van alles geprobeerd, maar ik heb 'm tot nu toe nog niet open. En vorige week weigerden opeens alle elektrieke onderdelen in de deuren het. Hierover heb ik een post geplaatst op dit forum.
Ik heb nog niet door hoe ik hier foto's achter kan laten, dus dat laat ik voor nu even. Tot forum!
|
09 mei 2025 14:56 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
 Re: Even HardeBox voorstellen (987/RS60)
Welkom Harry 
|
09 mei 2025 15:15 |
|
 |
Stiruam
'05 997 Carrera S cabNuland, jonguh!
|
Welkom Harry! Is er ook beeldmateriaal van je RS60? 
|
09 mei 2025 18:59 |
|
 |
HardeBox
987 Boxster S 3.4 - RS60Zoetermeer
|
Jazeker heb ik beeldmateriaal. Die heb ik opgeslagen in de map privéfoto's. Ik nam aan dat jullie die ook zouden kunnen zien, of klopt die aanname niet?
|
09 mei 2025 22:09 |
|
 |
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
|
 Fraaie auto!! (forummer Polydeukes heeft een uitgebreide How to geschreven, is een sticky topic in 'Mededelingen en meningen mbt deze site")
_________________________________________ MX-5 ex-NA 1.8 en NC 1.8, nu ND 2.0 Sport/Bilstein/Recaro, the poor man's Boxster Honda VFR800FI - Yamaha RD350 YPVS
|
09 mei 2025 22:39 |
|
 |
Stiruam
'05 997 Carrera S cabNuland, jonguh!
|
Mooi exemplaar inderdaad!
|
10 mei 2025 9:46 |
|
 |
Basic
Porsche Boxster 987Rijswijk ZH
|
Schitterend!
|
10 mei 2025 9:51 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|