Zo, ook weer eens tijd voor een updateje hier. Ondertussen twee jaar en 18 dkm verder.
Veel wezenlijk onderhoud was al voor de verkoop gedaan, dus onderhoudskosten zijn minimaal: laatste APK + beurt + oliewissel + remvloeistof voor rond de EUR 500,- Enige " onverwachte" dingen tot nu toe zijn wat lampjes geweest (binnen en buiten). Weinig tijd voor updates door familieomstandigheden, wel wat kleine dingetjes recent gedaan:
Instaplijsten binnen vervangen en die buiten gefatsoeneerdOud en nieuw:

Klaar:

Ik had eerst bij een Amerikaanse website een voorgesneden wrap set besteld voor de deurlijsten (binnen en buiten), maar dat was vrijwel niet fatsoenlijk te monteren en je bleef een overgang zien op de uitsnedes (met name aan de passagierskant bij het parapluvak). Dus binnen maar nieuwe besteld en buiten weer "fabrieksmat" en minder bekrast gemaakt met .... jawel ... een Kruidvat wonderspons!
Nieuwe koplampsroeierkapjesVan verchroomd (verder nergens chroom aan de voor- of zijkant) naar zwart. Geen foto's van voor, maar dat kennen we wel. Ik had ze ook kunnen spuiten in Sealgrau, maar ik heb wel meer zwarte accenten aan de buitenkant dus vond dit prima.

Verder poets je hem eens een keer en rij je wat. Nog steeds mooi speelgoed.

Er liggen nog wat dingetjes op de plank (letterlijk): de door MarcoB al genoemde microfoon, EMC2 "Carrera 4 onderskirts" en zo nog wat dingetjes ... Kortom: ik rommel vrolijk verder.