Auteur |
Bericht |
Martin D
Duin- en Bollenstreek
|
 Ook even voorstellen
Hallo allemaal,
ik ben Martin, woonachtig in de'Duin-en Bollenstreek' en sinds juni in het bezit van mijn eerste Porsche, een 'GT-Silver' 997 C4S Coupé uit 2006. Het 'plaatje-bij-het-praatje' volgt z.s.m., nadat ik uitgedokterd heb hoe foto's te plaatsen.
De 911 is de 'fun-auto', er staan nog 2 daily's voor de deur. In het dagelijks leven rij ik heel incognito en bescheiden in een Volvo V40.
|
01 sep 2025 14:00 |
|
 |
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
|
 Re: Ook even voorstellen
Welkom en inderdaad, ze zijn hier nogal van de foto's Forummer Polydeukes heeft een handige 'how to' geschreven hiervoor viewtopic.php?f=14&t=57509
_________________________________________ MX-5 ex-NA 1.8 en NC 1.8, nu ND 2.0 Sport/Bilstein/Recaro, the poor man's Boxster Honda VFR800FI - Yamaha RD350 YPVS
|
01 sep 2025 14:35 |
|
 |
Martin D
Duin- en Bollenstreek
|
|
02 sep 2025 9:58 |
|
 |
Wimpie67
ex 911 3.2 1987
ex 987.1 S 3.2 2005
981 S 3.4 Boxster's-Hertogenbosch
|
Lekker hoor! Mooie combinatie van kleur en wielen. Gefeliciteerd!!
_________________________________________ Wim
|
02 sep 2025 16:27 |
|
 |
Martin D
Duin- en Bollenstreek
|
Dank! Ik ben ook zeer content met de combi met het interieur: geheel donkerbruin, met zo’n beetje alles in leer. Er zitten her en der wat Exclusive-opties op, zoals de lederen middentunnel, dashboard, ventilatieroosters, stuurkolom en vast nog wel wat
|
02 sep 2025 19:19 |
|
 |
Stiruam
'05 997 Carrera S cabNuland, jonguh!
|
Nou, mooi Martin! Geniet ervan! De 997 is hier overigens ook de (hoofd) hobby auto en in het dagelijks leven rij ik ook Vulva ... Prima combi 
|
02 sep 2025 23:02 |
|
 |
R_911
Bergschenhoek
|
Welkom hier. Die Carrera Sport wielen staan echt prachtig onder deze auto. Auto komt ook bij visser vandaan? Veel veilige km’s.
|
03 sep 2025 12:54 |
|
 |
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Mooie combi van lak, leer en wielen! Misschien zien we elkaar een keer rijden, woon zelf in Leiden en rijd regelmatig op en rond de N206.
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
03 sep 2025 15:25 |
|
 |
Martin D
Duin- en Bollenstreek
|
Dank je. De auto komt inderdaad bij Visser vandaan. Heb je de auto daar een keer zien staan?
|
03 sep 2025 15:54 |
|
 |
Martin D
Duin- en Bollenstreek
|
Dank je. Ik zal nog een foto plaatsen van het interieur. De wielen zijn overigens niet meer in de originele kleur 'af fabriek'. Volgens mij zijn hebben ze nieuw donkerdere spaken en een soort van matgepolijste rand. Maar er zullen hier ongetwijfeld mensen zijn, die het precies weten. Sowieso zijn ze al eens ooit overgespoten. Ze zien er nu netjes uit, maar overweeg de wielen opnieuw te poedercoaten als de banden vervangen moeten worden. Ik zal het in de gaten houden of ik je zie rijden! Woon zelf in Sassem, dus op en rond N206 etc ook geregeld te vinden. En als het uitkomt even een ommetje door de Corbulotunnel onder Leiden, als de motor ook lekker opgewarmd is (maar of de bewoners bovengronds daar zo blij mee zijn....  ) Heb je je 993 al opgegeven voor Heaven911?
|
03 sep 2025 16:06 |
|
 |
Martin D
Duin- en Bollenstreek
|
Cacaobruin interieur 
|
03 sep 2025 21:59 |
|
 |
R_911
Bergschenhoek
|
Ik herkende het aan de foto. Mijn auto komt daar namelijk ook vandaan. Ik vind het interieur schitterend, dat cacao bruine leder is echt prachtig.
|
04 sep 2025 8:31 |
|
 |
Tilt!
|
*Cocoa, niet cacao, en 't is idd héél mooi 
_________________________________________ If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.
|
04 sep 2025 9:18 |
|
 |
R_911
Bergschenhoek
|
Vertel dat maar eens tegen het automatische woordenboek 
|
04 sep 2025 13:33 |
|
 |
outletvalve
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
|
Ik denk dat je bedoelt dat je velgen er eerst zo uit zagen als op de foto hieronder. Overigens misstaat de lichte kleur (zoals ze nu zijn) deze 997 ook niet. 
_________________________________________ https://www.instagram.com/outletvalve/
"Racing is life. Anything before or after is just waiting."
|
04 sep 2025 16:07 |
|
|