Vandaag een upgradeje waar ik heel enthousiast over ben. Ik ben er enthousiast over omdat dit helemaal zelf ontwikkeld is door een enthousiaste Nederlandse 911 rijder, en omdat ik een van de eersten ben die er een heeft. Een geüpdatete, digitale sport chrono.
Inderdaad, ik ge er niks harder door, de wegligging wordt er niet beter van en de Originaliteitspolizei pakt me hier zo voor op. Maar het enthousiasme van Bastiaan (hier nog niet actief, binnenkort waarschijnlijk wel), de mogelijkheden om je eigen kleuren en bootscreens te kiezen, de bouwkwaliteit, etc. maken me heel enthousiast. Ook dat Bastiaan me zelf vroeg of ik er ook een wilde toen ik enthousiast was na zijn post op Rennlist.
Makkelijke installatie (oude SC in zijn geheel eruit):

Boel even opwrijven als het toch open ligt:

Oude eruit, nieuwe erin (4x T8 schroefje en wat friemelen, analoge SC kan er op ieder gewenst moment ook zo weer in):

En klaar:

De SC heeft nu een G-meter, een perfect werkende klok en een uitgebreidere en veel makkelijkere te bedienen (want touchscreen) stopwatch.

Op sommige foto's "zweefde" de SC nog wat, omdat ik eerst even wilde testen voordat ik hem weer vast klikte. Ook lijkt de scherpte / kleur op de foto's minder dan in werkelijkheid.