Auteur |
Bericht |
horn
PF #57
|
Re: Fun factory :-) 964C2C - Mijn dak gaat er af ... !
ik heb wel eens gelezen dat je met een 964 niet onder de 7 (of 10) graden je dak moet openen om te voorkomen dat je kunststof ruitje scheurt. Of je dat wellicht voorkomt als je het ruitje eerst openritst (dan vouwt het nl niet) weet ik niet, maar de ervaringsdeskundigen hier zeker wel.
Vertel eens iets meer over je aanwinst? Aankoopkeuring? dealer of particulier? kleur? specs? etc etc etc...
horn - open als het droog is, -/- 12 in de sneeuw zelfs...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
27 aug 2006 0:30 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
In het instructieboekje van mijn 3.2 staat dat het dak niet onder de O graden C. open mag. Ikzelf doe het niet beneden de tien graden. Het ruitje rits ik dan ook zelden los.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
27 aug 2006 9:26 |
|
|
Marcos
Carrera 2 Cabrio
|
Hé nog een nachtblauwe 964 cabrio
Alvast gefeliciteerd met de goede keuze
|
27 aug 2006 9:51 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Re: Nieuwe Porsche rijder?
Welkom hier, en zelfs als het een beetje nat is, kan de kap nog best open
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
27 aug 2006 10:27 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Re: Nieuwe Porsche rijder?
Alleen moet je dan wel zorgen dat je alle verkeerslichten mee hebt.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
27 aug 2006 10:28 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Re: Fun factory :-) 964C2C - Mijn dak gaat er af ... !
De 0 °C geldt officieel ook voor een 964. Bedenk echter wel dat het plastiek veroudert en dus uithardt. Zelf houd ik 10 °C aan (zie onderschrift ), zeker sinds de ervaring van iemand anders met een 964 waarbij het achterruitje scheurde tijdens het openen van de kap terwijl het ruim boven 0 °C was.
Veel plezier!
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
27 aug 2006 11:41 |
|
|
red devil
971 Panamera gts
991 Turbo S /ex
930 Turbo (ex) /
970 Panamera (ex)Zwolle
|
_________________________________________ TURBO EARGASM !
|
28 aug 2006 21:09 |
|
|
Marcel964C4C
964 C4 Cabrio 1991Utrecht
|
Welkom Peter.
Goede keuze een 964 cabrio. Sinds 2 maanden ben ik ook de gelukkige bezitter van zo'n prachtige auto en ik rij er elke dag in met een grote
Heb je de P gekocht waar je in De Wijk een proefrit mee hebt gemaakt?
Heel veel plezier er mee.
_________________________________________ Verwachting kun je aanpassen, realiteit niet
|
28 aug 2006 21:23 |
|
|
hackbox
964 C2 Cabrio
|
Ja dus. Als alles mee zit (AKK pakt positief uit) dan stuur ik er vanaf volgende week 3 maal per week mee van Heerenveen naar de randstad en weer terug. Uiteraard buiten de files om ...
Aangepaste stuurtijden heet dat.
_________________________________________ hgttg
|
29 aug 2006 9:38 |
|
|
hackbox
964 C2 Cabrio
|
Ze is er :-)
Wat een genot, nu ruim een week in bezit en kan niet anders zeggen ... het is een virus ...
Foto's volgen binnenkort, eerst even wat oppoetsen van de afgelopen week ... afgelopen weekend was natuurlijk fantastisch weer voor de daklozen onder ons ...
In ieder geval bedankt voor jullie bijdragen in mijn beslissingstraject. Hoop jullie binnenkort ook eens te treffen bij een van de meetings.
|
10 sep 2006 21:59 |
|
|
928GTS
ex Midnight blue 928 GTS 1995Heerenveen
|
Hé van harte! Ik zie het nu pas dat je geslaagd bent. Night blue is een prachtige kleur. (bevooroordeeld)
Al foto's gemaakt? Ben benieuwd. 't wordt steeds mooier in Heerenveen
_________________________________________ Don't worry about tomorrow, God is already there.
|
13 sep 2006 18:43 |
|
|
ingo
Freelance Copywriter - ex-911 2.2S 1969 - PF #369amsterdam
|
Welkom.
Vervelend, dakloos en in Heerenveen... lees ik bij je avator
Gelukkig kun je iig nog in je P slapen
_________________________________________ http://www.ingomettes.nl
|
13 sep 2006 22:03 |
|
|
hackbox
964 C2 Cabrio
|
De 1e Fotootjes van mijn 1e Porsche
De 1e Fotootjes van mijn 1e Porsche
Zie album ...
Laatst bijgewerkt door hackbox op 14 sep 2006 10:44, in totaal 1 keer bewerkt.
|
14 sep 2006 9:32 |
|
|
928GTS
ex Midnight blue 928 GTS 1995Heerenveen
|
Strakke wagen zeg! Mooi hoor, gefeliciteerd met deze eerste. Zal je wel zien rijden hier in de omgeving.
_________________________________________ Don't worry about tomorrow, God is already there.
|
14 sep 2006 10:35 |
|
|