Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 19 nov 2024 6:27

Antwoord op onderwerp  [ 66 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Bijna een Porsche bezitter 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
De emotie zal toch een rol spelen, dus het is moeilijk om hierin te adviseren. Ook al had ik een 997 kunnen betalen had ik toch een 993 gekocht.

17 maart 2009 16:26
Profiel WWW
Bericht 
degene die nooit een luchtkoeler reed weet niet wat ie mist :D

17 maart 2009 16:31
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht 
bully schreef:
degene die nooit een luchtkoeler reed weet niet wat ie mist :D

Haha, dus nu weet ik zeker dat ik de 996 moet laten staan en eigenlijk zou moeten kiezen tussen een 993 en de 997, right? :)

17 maart 2009 17:42
Profiel
Bericht 
ik heb het getal 997 niet genoemt :D ga eerst eens met verschillende types rijden..voor het gevoel...ik ben van mercedes terug naar een 28jaar oude SC en een lol dat ik heb..had ook een nieuwere kunnen kopen :D .ik rij momenteel weinig km per jaar anders was het misschien anders geweest, maar alle luxe die ik had weegt niet op tegen het plezier dat ik nou weer heb met rijden..

17 maart 2009 17:56
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht 
bully schreef:
ik heb het getal 997 niet genoemt :D ga eerst eens met verschillende types rijden..voor het gevoel...ik ben van mercedes terug naar een 28jaar oude SC en een lol dat ik heb..had ook een nieuwere kunnen kopen :D .ik rij momenteel weinig km per jaar anders was het misschien anders geweest, maar alle luxe die ik had weegt niet op tegen het plezier dat ik nou weer heb met rijden..

Ik wil een een mooie auto kopen en dan is de 997 wel een hele mooie. Hier in Dubai rijden er niet veel 993 of 996 rond. En ook zijn er weinig enthousisatelingen hier in Dubai. Dus dat spreekt in het voordeel van de 997.

Verder vind ik de 997 er iets bruter uitzien, dan de 996

17 maart 2009 19:00
Profiel
Bericht 
er zijn weinig enthousastelingen in dubai???? :?: wat kan het jou schelen wat een ander er van vindt, of heb je het over vrouwelijk schoon? ga eerst eens rijden en maak dan een afweging. het verschil, het is niet uit te leggen :D

17 maart 2009 20:49
Profiel
PorscheForum Rakker
3.2 wit, '86
Amsterdam
Bericht 
Dubai.....zand...... Cayenne?

17 maart 2009 21:31
Profiel
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Cayenne.... nee die hoort op de boulevard in Dubai.

Porsche heeft voor het ruige landschap ooit een VK3001 gebouwd. En was nog een hybride ook met diesel-electo aandrijving

Afbeelding

:mrgreen:

18 maart 2009 0:03
Profiel WWW
PorscheForum Rookie
Bericht 
bully schreef:
er zijn weinig enthousastelingen in dubai???? :?: wat kan het jou schelen wat een ander er van vindt, of heb je het over vrouwelijk schoon? ga eerst eens rijden en maak dan een afweging. het verschil, het is niet uit te leggen :D

Ik heb de 996 gereden en zal nadenken over de 993. Maar wat nu eigenlijk in het voordeel van de 997 spreekt is toch zijn jonge leeftijd. Ik wil er jaartjes van genieten, en ik heb zo het gevoel dat als je een 996 en voor een 993 zou kopen, je er toch mee geconfronteerd wordt dat Porsche Dubai me gaat melden dat reparaties wat langer duren en wat meer kosten dan als je een vrij jonge P zou hebben. (dat is wat ik bedoeldde met de enthousisatelingen)

Maar ik ga er nog over verder nadenken. Ik ben er achter dat het aanschaffen van een P niet over 1 nacht ijs moet gaan. Dat maakt het ook zo bijzonder als je hem eenmaal gekocht hebt en rijdt. Klopt dat?

18 maart 2009 4:45
Profiel
PorscheForum Rakker
3.2 wit, '86
Amsterdam
Bericht 
Nee, een Porsche is een Porsche, dat merk je met rijden, niet met kopen

18 maart 2009 9:44
Profiel
Papendrecht
Bericht 
Ja, ook de speurtocht naar een P. levert veel plezier op, al is het bezit van de zaak niet het eind van het vermaak.

18 maart 2009 17:06
Profiel WWW
Papendrecht
Bericht 
Mee eens, maar ook Spartaans rijden heeft z'n charmes, mits het niet de dd is.

18 maart 2009 17:22
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
3.2 wit, '86
Amsterdam
Bericht 
mee oneens, des te verder ontwikkeld, des te minder gevoel (dat je het zelf doet)

18 maart 2009 17:28
Profiel
Bericht 
vroeger had je auto's en sportwagens..tegenwoordig rijd alles hard....de beleving word heel anders....het gaat alleen maar steeds harder..so what..

18 maart 2009 17:32
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht 
Update:

Ik heb de 996 even in de wachtkamer gezet. Het kopen van een Porsche is iets wat je niet over haast moet doen, want het zijn toch grote aankopen.

En laten we eerlijk zijn; het zoeken naar een mooie auto, het spitten in de historie van een auto etc zijn toch hele leuke dingen om te doen.

Maar de Porsche komt er. Misschien al einde komende maand.......

ik hou jullie op de hoogte

26 maart 2009 9:20
Profiel
Bericht 
gast schreef:
Heb ondertussen in zowat alle modellen Porsches gereden en my opinion: hoe nieuwer hoe beter :idea: Dus bekijk je buidel en koop daar een zo nieuw mogelijke auto voor. Waarom denk je dat Porsche ( en iedere andere fabrikant) verder gaat met ontwikkelen :idea: Niet om slechtere auto's te maken.

+1 :thumright:

26 maart 2009 9:24
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 66 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3