Auteur |
Bericht |
Bert
911 3.2 cabrioHaarlem PF # 2694
|
Ook van deze kant welkom! We komen elkaar ms nog wel eens tegen!
_________________________________________ Relax! Het is maar blik............
|
13 feb 2008 18:03 |
|
|
HV
3.2 cabrio 1987 marineblauwNijmegen
|
Beetje suf om zo neurotisch met je pook te doen.... ik doe werkelijk PRECIES hetzelfde, vooral vooraan bij een stoplicht (zou toch een beetje een afgang zijn, als je snel weg wilt zijn en dan zonder blikken of blozen tegen de auto achter je opbotst.. ). Grappig, er zijn dus meer mensen die twijfelen over het jsuite verzet. Ik dacht al aan een nuttige optie, zo'n display die toont in welke versnelling je de bak hebt staan .
|
17 feb 2008 0:33 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Mijn ervaring is dat je in het begin wel eens de fout maakt de achteruit i.p.v. de één te kiezen. Na een tijdje doe je dat echter automatisch goed. Bij een verkeerslicht trek ik echter, voor alle zekerheid, altijd wel even voorzichtig op om zeker te weten dat ik de juiste versnelling gekozen heb, zeker als er iemand voor me staat.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
17 feb 2008 11:56 |
|
|
horn
PF #57
|
als je vooraan staat is het niet zo erg. op het moment dat je achteruit op je achterligger klotst, gauw auto in zijn vrij zetten, uitstappen en ongelofelijk tekeer gaan tegen je achterligger 'waarom hij zo'n haast heeft'...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
17 feb 2008 13:04 |
|
|
porsche_3.2
1987 3.2 carreraAmsterdam
|
Re: Porsche_3.2
Nou mensen zoals velen van jullie zullen weten heeft iemand mijn oude 3.2 zo zwaar geraakt dat ie naar de eeuwige jachtvelden is. Ik heb zinds vorige week een nieuwe... en die staat nu wel in mijn album. Niet zo heel origineel als mijn vorige, maar wel erg mooi. En voordat jullie allemaal over mijn cups beginnen..... Ik vind ze dus wel mooi! En die uitlaat dus ook! (Tering als een vrouw zou dit lezen en denken dat ik een beha draag (mbt Cups.. )) Joost
_________________________________________ Porsche 3.2 de echte sensatie
|
12 nov 2009 11:01 |
|
|
cabrio wim
|
Mooie auto Joost, en nu hopen dat je met deze meer geluk hebt.
|
12 nov 2009 11:30 |
|
|
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
|
Alle inzittenden van de crash zonder lichamelijke problemen Joost? Hoop ik voor jullie. De klap zag er nogal heftig uit en het 'verwijderen' van (enkele) personen door de hulpdiensten
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
|
12 nov 2009 11:39 |
|
|
porsche_3.2
|
Laten we het hopen idd...
|
12 nov 2009 11:40 |
|
|
porsche_3.2
|
Ja klap was heftig! en mijn vriendin wordt daar behandeld, en die heeft nog steeds last van haar rug, voor de rest heb ik nekklachten. Ach als je de klap ziet, en wetende dat die ander over de kop vloog binnen de bebouwde kom (dus vet over de 100 reed!) , mag ik blij zijn dat we er allemaal nog zijn! Er is daar wel een engeltje aanwezig geweest ..
|
12 nov 2009 11:45 |
|
|
bully
|
Veel plezier met je nieuwe aan winst Joost....en voor het geval dat klik.....
|
17 nov 2009 21:47 |
|
|
drietwee
3.2 wit, '86Amsterdam
|
Gefeliciteerd! Las vorige week van die enorme klap, zo'n 3.2 is toch wel sterk gelukkig, wat een crash.
Ik ben sinds een jaartje over van Cups op Fuchs, dat rijdt toch echt wel lekkerder.
Zit net even te lezen, dacht altijd dat ik wel een G50 zou willen ipv 915 maar nooit nagedacht over die positie van de achteruit, wat irri.
Klein vraagje, ik heb altijd "last" om snel van 1 naar 2 te komen, beetje weerstand meestal, ligt dat dan aan mijn bak?
|
17 nov 2009 23:27 |
|
|
e_930_T
|
hey, mooie porsche! wel jammer van je vorige maar belangrijker dat er geen ernstige gewonden (als ik het goed begrijp) bij gevallen zijn... genieten maar weer van je 3.2
|
18 nov 2009 0:05 |
|
|
horn
PF #57
|
ik zou de verzekering vragen of je van je oude de fuchsen mag slopen. staat een stuk cooler dan cups (terwijl ik echt een cup fan ben) op en 3.2
Maar ja, jouw auto, jouw keuze. Geniet ervan en sterkte met de lichamelijke nasleep!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
18 nov 2009 0:30 |
|
|
porsche_3.2
|
De sloper had mijn gebakje gekocht omdat ie mijn fuchsjes wilde hebben op zijn porsche. die was onlangs compleet gestripped. Dus dat zit er niet in. Ik wacht nog ff.... fuchsjes komen wel... maar blijf linkjes zenden... Gaarne ... By the way.. ik krijg ruzie met mijn vriendin dan.... ze vind de cups veel mooier!
|
18 nov 2009 15:21 |
|
|
porsche_3.2
|
Snel van je 1 naar de 2.... dat doe je niet.... daar mol je je versnellingsbak mee... niet meer doen... en laat hem er lekker rustig inzakken! Dan heb je langer plezier van je P!
|
18 nov 2009 15:24 |
|
|
drietwee
3.2 wit, '86Amsterdam
|
Thx voor de tip, dus niet heel snel willen acceleren??
He, heb je nu ook een 915 bak dan weer?
En over die Cups, raken die bij je voorwielen je spatbord niet?
|
18 nov 2009 15:33 |
|
|
bully
|
klik...gauw naar van kessel...die ruilt die cups wel in kunnen die weer onder een 964klik..velgen..gebruikt..ligt een setje 7j en 8j.... kliken scroll naar beneden.....
|
18 nov 2009 15:51 |
|
|
porsche_3.2
|
acceleren is ok... alleen niet te snel schakelen. Ik had een G50 in mijn vorige en nu weer! als je een 915 bak hebt, zou ik helemaal oppassen met snel schakelen... En nee ze raken het spatbord niet! Joost
|
18 nov 2009 19:40 |
|
|
drietwee
3.2 wit, '86Amsterdam
|
O, heb jij het probleem dan ook met een G50 bak?
Die Fuchsen, ik heb ze OOK bij Kessel gehaald en mijn (imi)Cups ingeruild, toffe gasten en scherpe prijs!
|
18 nov 2009 21:38 |
|
|
porsche_3.2
|
Ehhh Probleem? Nee ik heb geen probleem. Alleen is het dat je gewoon met beleid moet schakelen, en niet de pook "in de versnelling trekken" Je voelt wel wanneer hij erin wil glijden... en dan laat je hem er soepel in lopen. Als je het juiste toerental gebruikt gaat dat prima! En dan kan je best rap opschakelen hoor, alleen niets forceren! Het is nu eenmaal geen Toyota van 2 jaar oud! J aik en van kessel geweest... zijn idd aardige mensen... welwillend om je van raad te voorzien, en ze zijn eerlijk in wat ze verkopen... what you see is what you get! niet meer niet minder!
|
19 nov 2009 0:08 |
|
|