Auteur |
Bericht |
Porsche Turbootje
|
Turbootje voorstellen
Beste leden, helemaal nieuw op dit forum, na het aanschaffen van mijn eerste Porsche. Een ware jongendroom die uitkomt. Het is een prachtige 996 turbo geworden van bj 2000. Een origineel Nederlandse met een zeer helder verhaal en volldig gedocumenteerd, en handgeschakeld! Liefde op het eerst gezicht was het. Ik ga mee eens lekker inlezen op dit forum en hoop wat nader kennis te maken bij iedereen. Ik heb de auto gekocht bij AVS middelharnis, dit overigens mijn vierde auto hier maar mijn eerst Porsche. ik ben deze naam hier al vaker tegen gekomen en deel jullie positieviteit.
|
06 okt 2011 23:30 |
|
|
Sandman
964 C 2 1991 , ex 911 SC coupeAan de Maas
|
Re: Turbootje voorstellen
Welkom !! Altijd veel leuks te beleven op , en via dit forum ! Oh ja..... we zien hier graag fotootjes
_________________________________________ Je moet nooit harder rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.
|
06 okt 2011 23:32 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Welkom... en i.d.d.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
07 okt 2011 0:06 |
|
|
Ivo 3.6
Cayman S MKII Speedgelb
Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met.
Stromer ST1 Platinum
|
Welkom. Ben ook bij AVS op bezoek geweest in het verleden. Leuke zaak vriendelijke gepassioneerde eigenaren.
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
|
07 okt 2011 6:54 |
|
|
FMSGT3
996 GT3Soest
|
waar blijven die pics??
_________________________________________ Leidenschaft Motorsport
http://twitter.com/Fredget64
|
07 okt 2011 8:02 |
|
|
3AE '99
987.2 Cayman SRoosendaal
|
welkom Turbootje, 'goed begin is 't halve werk' zou ik zo zeggen! Prachtig ding zo'n 996 Turbo, gefeliciteerd
_________________________________________ "...indrukwekkend, collega...maar werkt het ook in theorie?..."
|
07 okt 2011 8:49 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Altijd mooi als een jongensdroom uitkomt, ik herken 't Veel plezier ermee!
|
07 okt 2011 10:30 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
welkom maar hoe ziet zo'n 996 Turbo er ook alweer uit? misschien dat wat foto's mn geheugen op kunnen frissen??!
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
07 okt 2011 15:42 |
|
|
renetrzes
997 4S cabrio
ex 964 cabrio 92 midnight blue
|
gefeliciteerd. Gaaf om meteen met een turbo te beginnen.
_________________________________________ don't drive faster than your guardian angel can fly
|
07 okt 2011 16:46 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Welkom, welkom. Fijne rijdersauto zo'n turbo. Gefeliciteerd.
|
07 okt 2011 16:50 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Welkom met je Turbootje..... Turbo Jongen
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
07 okt 2011 17:00 |
|
|
BOXTUR
ex Boxster 2.5 ('98)
ex Boxster 3.2 S TT ('01)
ex 964C4 ('90)Papendrecht
|
Altijd lachen met een turbo ... Van harte en welkom. En laat die pica's maar achterwege hoor , daar zit echt niemand op te wachten
_________________________________________ Een echte marine-blauwe 964 C4, jetzt kaputt!!!
|
07 okt 2011 17:11 |
|
|
3AE '99
987.2 Cayman SRoosendaal
|
alleen wel oppassen als je het twee keer achter elkaar zegt... http://www.youtube.com/watch?v=hmmIl9aMz4I
_________________________________________ "...indrukwekkend, collega...maar werkt het ook in theorie?..."
|
07 okt 2011 21:06 |
|
|
bully
|
AVS trol?.....................
|
07 okt 2011 22:32 |
|
|