Auteur |
Bericht |
TERRUM
|
En ze zijn bijna klaar
Hoop dat ik de nederlanders hier ook mee kan bekoren
grtz Geert 
Laatst bijgewerkt door TERRUM op 06 maart 2008 22:30, in totaal 1 keer bewerkt.
|
05 maart 2008 21:59 |
|
 |
horn
PF #57
|
netjes!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
05 maart 2008 22:19 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
Mooi hoor, die vraag ik ook voor Sinterklaas. 
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
05 maart 2008 22:56 |
|
 |
drknauf
|
dope 
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
05 maart 2008 23:00 |
|
 |
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Mooi hoor 
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
06 maart 2008 9:55 |
|
 |
drknauf
|
nou nog ff pis van onder de wagen 
|
06 maart 2008 10:52 |
|
 |
delanobe
|
Je bent goed bezig
Van welk jaar is je wagen want als hij van 94-95 is het zeer slecht voor de ophanging en de stuurkolom om groter te gaan dan 17".
19" komt de wegligging en de belasting van de ophanging niet echt ten goede maar wat je zou kunnen doen is een versteving stang op het stuurmechanisme plaatsen. Dit is een origineel Porsche stuk dat speciaal hiervoor gemaakt is.
Mvg
|
06 maart 2008 12:52 |
|
 |
cabriorob
porsche 911 cabrio 1986Santpoort-Zuid, NH
|
ziet d'r goe uit, maat 
_________________________________________ Porsche 911 '86 cabrio
|
06 maart 2008 16:37 |
|
 |
TERRUM
|
@delanobe, bedankt voor den tip, de mijne is van 96 en stond af fabriek op 18 inch BBS classic, moet deze dan ook nog worden aangepast
'k heb ook net de centercaps toegekregen, deze waren er niet bij toen ik ze kocht en die toffe mannen hebben mij de carbon uitvoering met goeden opschrift toegezonden, alof ze mijn gedachten konden lezen
blij dat het in de smaak valt
grtz Geert 
|
06 maart 2008 17:35 |
|
 |
delanobe
|
Ik zou het uit voorzorg toch maar doen, de 993 was/is niet gemaakt voor 19".
Die versteviging kost ongeveer 80€ en is toch een mooie "verzekering" dat het allemaal heel blijft.
Ik heb het bij de mijne ook gedaan.
Ciao
|
06 maart 2008 17:49 |
|
 |
TERRUM
|
heb je toevallig ook de juiste benaming van dit onderdeel, of bestelnummer zou nog beter zijn, of zouden ze weten wat ik bedoel als ik dat ga vragen bij Posche center Antwerpen,ze zijn daar namelijk niet van de meest behulpzame soort
zeker en vast al bedankt voor de nuttige tip 
|
06 maart 2008 18:05 |
|
 |
PEF
996 TurboBrussel, België
|
Misschien is het beter als je zegt dat je ook interesse hebt in een nieuwe turbo cabrio. Het is in Brussel niet anders ze, was mijn bouten kwijt van originele velgen wou ze bestellen en ik dacht dat ik alles zelf in de pc moest typen. Zo een hulp.
Die velgen zijn kei goe, die wil ik wel is compleet zien op de auto! Heb straks afspraak bij borduurke thuis en dan gaan mijn turbovelgen in het mat zwart 
_________________________________________ What would the world be like if everything had to be rational? Would there be room for a dreamer...
Laatst bijgewerkt door PEF op 06 maart 2008 22:19, in totaal 1 keer bewerkt.
|
06 maart 2008 18:25 |
|
 |
delanobe
|
Als je naar Carnewal.com gaat dan vind je het normaal gezien wel.
Dit is de beschrijving:
Steering Rack Bracket
Recommended for any -'95 with 18" wheels.
Comes with longer bolts.
Price : 42 Euro. Dollar Conversion
Factory parts.
Porsche Center Antwerpen is inderdaad niet echt behulpzaam maar welk officieel center wel? De enige waar ik redelijk tevreden van ben is Penders in Luik.
Ik ga voor mijn onderhoud bij Van beurden in Retie en die weten tenminste waarover ze praten. Ze racen zelf en de baas zelf werkt aan de wagens.
De 993's en alles wat luchtgekoeld is zijn voor veel Porsche centers een mysterie tenzij (als je geluk hebt) er nog een monteur rondloopt met jaren ervaring. Nen ancien zoals ze zeggen
Mvg
|
06 maart 2008 18:44 |
|
 |
Hans Luna
Ex: Boxster 986 3.2S
op zoek naar...DEN HAAG
|
mooi Geert! héél vet... 
_________________________________________ A part of beauty comes from the inside, the rest is up to you...!
Privilege Beauty & Footcare
|
06 maart 2008 20:58 |
|
 |
PEF
996 TurboBrussel, België
|
Geert, ik heb uw velgen zien liggen. Gewoon te machtig... zalig gelukt!
_________________________________________ What would the world be like if everything had to be rational? Would there be room for a dreamer...
|
06 maart 2008 22:20 |
|
 |
TERRUM
|
dadelijk heeft iedereen ze al gezien voor ik ze zelf gezien heb, ik moet het voorlopig dien met de foto's die Borduurke me doorstuurd
maar daar komt wel snel verandering in hoop ik, gelukkig is het bestaande schoeisel ook niet verkeerd
Grtz Geert 
|
06 maart 2008 22:34 |
|
 |
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Ik ben zeer benieuwd naar het resultaat onder die soewarte 993, lijkt me nl. super stoer! 
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
07 maart 2008 6:43 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
23 Maart is de Leander meeting in de buurt bij Breda. Dat is voor de Belgen bijna een thuis wedstrijd. Geert heeft zich nog niet aangemeld.
http://www.porscheforum.nl/viewtopic.ph ... sc&start=0
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
07 maart 2008 7:42 |
|
 |
TERRUM
|
@ Barolo, 'k zal zien of ik me kan vrijmaken
Bandjes liggen der op

|
07 maart 2008 22:26 |
|
 |
drknauf
|
wat zit d,r onder 265 of 275 
|
07 maart 2008 23:31 |
|
 |
PEF
996 TurboBrussel, België
|
Ja probeer te komen, ik ben er ook. Hopelijk dat borduurke tegen dan de mat zwarte velgen terug binnen heeft! Monteer ze direct
Banden hebben een knap profiel op de le mans
|
07 maart 2008 23:31 |
|
 |
TERRUM
|
der zit nen 265 op, heb ze net op de wagen gezet en is een super zicht maar ze raken wel veel meer dan de gemballa's, denk dat de kassen gerold moeten worden vrees ik
morgen pics
grtz Geert 
|
08 maart 2008 0:40 |
|
 |
PEF
996 TurboBrussel, België
|
|
08 maart 2008 0:49 |
|
 |
drknauf
|
juist wel en dan mooi zakken weet je hoe bling dat staat als je er achter rijd als j enkelt die rand ziet blingen 
|
08 maart 2008 1:00 |
|
 |
PEF
996 TurboBrussel, België
|
|
08 maart 2008 1:22 |
|
|