Volgende keer iemand charteren die achter de auto staat met een echte camera want met die gsm dat klinkt toch niet zo als in het echt
_________________________________________ 80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.
11 jun 2012 14:27
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
Re: (op zoek naar) mijn eerste P
klinkt goed Remmel, doet me weer denken aan m'n Puchje
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
11 jun 2012 20:40
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
Maar wel weer met een sport uitlaat.
12 jun 2012 7:48
arjan
Remmel schreef:
Helaas opgenomen met de telefoon en kon geen gas geven omdat de buren buiten zaten... Volgende keer iemand charteren die achter de auto staat met een echte camera want met die gsm dat klinkt toch niet zo als in het echt
Je had toch aan de buurtjes kunnen vragen om achter de auto te gaan staan? Die zaten immers toch al buiten.
12 jun 2012 17:17
Remmel
ex 928-S4 ClubSport
ex 928-S4
ex 928-S3
nu Alpine en Lotus
Haha Arjan
_________________________________________ 80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum