Auteur |
Bericht |
Paul Broere
Automotive professionalEde
|
Re: Mijn eerste... en vanaf pag. 7 mijn tweede!
mijn Porsche heeft momenteel nog wat probleempjes, maar misschien is een vlotte Volvo ook welkom in Moergestel?
_________________________________________ Porsche's: Porsche Taycan Sport Turismo (2023)
|
01 jul 2009 21:59 |
|
|
Jorn
Friesland
|
Zoiets?
_________________________________________ Porsche. There is no substitute
Sideways is also forwards
|
01 jul 2009 22:27 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
01 jul 2009 22:33 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Gewoon een topicje starten, Marcel. Hint hint.
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
01 jul 2009 23:14 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Als het Boskamp bij Deventer is dan is dat voor mij maar 150 km, da's prima te doen en een lekker ritje. BBQ is ook een strak plan, maar dat doen we dan wel gezamelijk bekostigen uiteraard.
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
02 jul 2009 10:48 |
|
|
ASW
718 Spyder
|
Bbq Boskamp Doen ik zal op het topic letten
_________________________________________ Success is going from failure to failure without losing enthusiasm!
|
02 jul 2009 11:27 |
|
|
BTRIII
964 M700
|
_________________________________________ I am not perfect and neither is my Nederlands
|
02 jul 2009 12:14 |
|
|
Wimpie77
|
Ha ha! Mooie bak zo!!!
_________________________________________ * * *
|
02 jul 2009 12:32 |
|
|
Sander911
ex 993, ex 996tt, ex Boxster S, ex 991S, nu een 991 Targa 4GTSWest Maas en Waal
|
ik ben ook al op zoek naar een GT3 spoilerpakketje
_________________________________________ "It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
|
02 jul 2009 13:20 |
|
|
Jorn
Friesland
|
996 Turbo's vs 996 GT3's...
_________________________________________ Porsche. There is no substitute
Sideways is also forwards
|
02 jul 2009 14:55 |
|
|
jeroenoop
ex944 1986 ex911 sc 1983 ex996 1998 ex 996turbo 2001 nu panamera turbo S 2011
|
Een GT3 meeting bij gast zal al druk genoeg worden voor hem . Maar de d.......weg in Boskamp blijft openbare weg , dus ik ga het draadje volgen , en als het mij uitkomt , ga ik toch even kijken bij die mooie auto's ,als jullie aan het eten zijn .
_________________________________________ porsche is een virus,maar je voelt je beter.
|
03 jul 2009 19:30 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Kijk! Een knalrode barbeque, dát is nou nog eens handig!
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
03 jul 2009 20:04 |
|
|
jeroenoop
ex944 1986 ex911 sc 1983 ex996 1998 ex 996turbo 2001 nu panamera turbo S 2011
|
Is ook nog een kleur die gast zeer aanspreekt .
_________________________________________ porsche is een virus,maar je voelt je beter.
|
03 jul 2009 20:15 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Kleine upgrade....
|
18 jul 2009 11:16 |
|
|
horn
PF #57
|
Bij Harry uit de Kliko gevist? Onwijs mooie velgen!!!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
18 jul 2009 11:51 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
De velgen had ik al.... de GT3 naafdopjes nog niet
|
18 jul 2009 12:03 |
|
|
Sander911
ex 993, ex 996tt, ex Boxster S, ex 991S, nu een 991 Targa 4GTSWest Maas en Waal
|
Marc, nog ff die oude lijmresten wegkrabben....altijd fijne klusjes op regenachtige dagen Ik heb de Turbo naafkappen net vervangen door gekleurde Porsche exemplaren, zo zie je smaken verschillen.....
_________________________________________ "It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
|
18 jul 2009 13:12 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
De velgen moeten stuk voor stuk nog een "behandeling" ondergaan inderdaad Maar daar ben ik wel even zoet mee, dus eerst maar eens wat meer rijden Heb inmiddels al wel de motorruimte onder handen genomen; alle smoezelige doppen en leidingen schoongemaakt met remmenreiniger, luchtfilterbak gedemonteerd, alles gestofzuigt en schoongepoetst. Daarna nieuwe K&N luchtfilter erin en alle zwarte kunststof delen met Meguiars Tire Shine ingewreven voor een mooie diepe zwarte kleur zonder dat het "fake" lijkt.
|
18 jul 2009 13:22 |
|
|
horn
PF #57
|
ziet er als nieuw uit!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
18 jul 2009 15:02 |
|
|
BTRIII
964 M700
|
Dat is idd mooi opgeknapt Nice work Marc
_________________________________________ I am not perfect and neither is my Nederlands
|
18 jul 2009 15:29 |
|
|
snelle jelle
|
jouw gt3 mag er ook zijn mooi man daar zul je veel rijplezier aan beleven.
|
20 jul 2009 15:42 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Bedankt voor de tip, wordt idd mooi schoon.
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
20 jul 2009 18:26 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Geinspireerd door de kleine kentekensticker op die grijze 997 GT3 tijdens de meeting afgelopen zondag ben ik ook maar eens aan de gang gegaan. Plakken op de onderlip was geen optie aangezien er dan boven 2 vierkant gaatje overblijven waar normaal de plastic spreidmoeren inzitten die de originele kentekenplaat vasthouden.... Over die gaten kun je ook geen sticker plakken aangezien de sticker dan in no-time ook 2 gaten zou hebben, de wind drukt de stickerfolie gewoon kapot op de plaatjes waar deze over de gaatjes zit. Kleine kentekensticker besteld en deze op 3mm dik kunststof geplakt, dit uitgezaagd, aan de achterzijde op de juiste plaats 2 plastic spreidmoeren geplakt en achterkant zwart gespoten. Vervolgens nog een paar stukjes foamtape in het midden om te zorgen dat het plaatje niet tegen de lak gaat trillen. Nu kan ik dit plaatje in de vierkante gaten in de bumper klikken en er ook weer heel makkelijk uitklikken Ben er wel content mee (denk ik). De constructie: En het resultaat: Simpel en doeltreffend
Laatst bijgewerkt door M a r c op 01 sep 2009 22:30, in totaal 1 keer bewerkt.
|
01 sep 2009 19:43 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Tikje te klein of vergis ik me? Ben benieuwd hoe vaak je daarmee aangehouden wordt...
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
01 sep 2009 19:51 |
|
|
Hans Luna
Ex: Boxster 986 3.2SDEN HAAG
|
inderdaad beetje klein maar wel errug fraai zeg hoop dat je er mee weg komt zo...
_________________________________________ A part of beauty comes from the inside, the rest is up to you...!
Privilege Beauty & more...
|
01 sep 2009 19:54 |
|
|