Helemaal top, heb het idee dat er meer 968 modellen in Porsche rijdend Nederland verschijnen. Kan dat volledig begrijpen, ondanks dat ik er nog niet veel in gereden heb. Wordt ook bijna tijd voor een 968 meeting!
Veel plezier met je mooie aanwinst
19 feb 2009 14:16
rufie
996 3.6 - 2002
Gent - België
968 meeting, lijkt me zalig !!
Ofwel rijden jullie mee 6 juni naar Zuffenhausen. Lijkt me leuk om een treintje te vormen
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Mede door jouw ervaringen heb ik ook de stap gezet naar Tebernum, heb een groen met. 968 automaat, bj 1992 met 49.000 km gekocht. Wel een gedoe met die (tijdelijke kentekens) om de type keuring in Nederland te voorkomen, maar ja ik had dit nooit eerder gedaan en dan is het even lastig plus dat er zo links en rechts wat miscommun. was met de duitsers. Ik heb de auto ook zakelijk ingezet , kan dit jaar nog zoals ik begrijp qua gunstige bijtelling. prettig weekend.
21 maart 2009 18:04
Jos993
Gefeliciteerd met je aankoop. Zoals je wellicht uit sommige draadjes hebt kunnen opmaken (ook op het Duitse Porscheforum) zijn er genoeg mensen met (hele) slechte ervaringen met Tebernum. Ik ben er daar een van, zij het dat de auto die ik daar heb gekocht een heel goed exemplaar was en is.
Ik heb echter gemerkt dat alle nevenafspraken simpelweg niet zijn nagekomen. Maar goed, dat heeft wat extra geld gekost maar ik heb met die lui nooit meer wat te maken. Ik heb mijn ervaringen op het Duitse forum geplaatst en kreeg een half jaar later ineens iets van een soort excuusbrief. In die brief verwees hij trouwens naar een serie nieuwe 968ers die hij op korte termijn beschikbaar kreeg. Ik heb er verder niet meer op gereageerd. Ik ben klaar met Tebernum.
Heb jij overigens ook een tip gekocht? Ik daaraan moeten wennen maar voor dagelijks gebruik is het een briljant systeem.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum