De veringstanden werken als volgt:
Je hebt:
1. Het laadniveau, deze werkt alleen als je stilstaat en is het laagste niveau. Zodra je gaat rijden gaat hij 1 niveau hoger namelijk Laag ofzoiets. Je kan hem wel op laadniveau houden maar dan moet je een dure chip e.d. daarvoor kopen (uiteraard 3th party). Zo kan je hem dus permanent verlagen d.m.v. een nieuwe aansturingschip voor de luchtvering.
2. Het laagniveau, gewoonweg 1tje hoger als laadniveau
3. Het normale niveau, wel.. gewoon normaal
4. Hoog niveau, nog hoger
5. Special terrain, veels te hoog, deze schakelt ook boven de 30kmh ofzoiets weer naar het hoge niveau, is uiteraard voor terreinrijden.
Welnu komt het "ingewikkelde", namelijk het automatisch aanpassen van de hoogte n.a.v. de gereden snelheid.
-De hoogstand gaat ook automatisch naar normaal maar ik weet niet meer bij welke snelheid (de Cayenne van m'n Pa is even in Oostenrijk
)
-Wanneer je boven de 160 rijdt (o.i.d., zie handleiding) gaat hij naar het lage niveau.
-Wanneer je boven de 240 (ofziets) rijdt gaat hij naar het "laadniveau" omdat hij anders wegvliegt ofzo
.
Of je hem op Comfort/Normal/Sport zet maakt volgens mij niks uit voor de hoogte alleen de stugheid van de luchtvering, afgezien dat het ruk rijdt op comfort met de auto heel hoog...
Als ik ergens fout zit, verbeter me dan zonodig