Hoi Jos,
Gefeliciteerd met jou 968!
Zoals bij jou werd mij ook aangeraden de auto door de importeur op Duits kenteken te zetten. Ik heb hierover in mijn beste Duits met de verkoper gesproken. Hij zou netjes op kenteken worden gezet. Eenmaal in Duitsland aangekomen en besloten na een grondige controle de auto te kopen vroeg de verkoper: "wanneer komt u hem ophalen?".... we hadden toch afgesproken dat...
Kwam erachter dat mijn Duits toch minder goed bleek dan gedacht
Maargoed de auto was al volledig "omgebouwd" naar de europese norm... en na een bevredigende onderhandeling over het aankoopbedrag (minus de kosten voor de keuring) besloten de auto mee te nemen.
Nog steeds geen spijt van hoor... alleen gaat er wel wat meer tijd in zitten dan verwacht, maar ook leuk het invoerproces zelf te regelen.
Ik denk wel dat ik er deze week wel uit kom. Ik heb vandaag toch voorbanden met N-codering gevonden 225/45 ZR17 Pirelli Zero SD N2 (achter 255/40 ZR17 Zero Rosso assimestrico N3)
De auto komt trouwens uit Spenge... stonden alleen Japanse "drift" auto's, de verkoper houdt zich bezig met de invoer van dit type auto maar was toevallig tegen de porsche 968 aangelopen.... gelukkig
Groeten Jeroen