Auteur |
Bericht |
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
Re: Een nog-niet Porsche eigenaar stelt zich voor
+1
|
09 apr 2013 23:43 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Of je ruilt je 1.9 TDI in tegen een 3.0 TDI biturbo. Serieus dieselbommetje waar je menig 911je te snel mee af bent.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
09 apr 2013 23:50 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Heb de normale 3.0 TDI en die is al redelijk rap te noemen. Zeker in de S stand, pffffff. Kun je mee wegkomen in het dagelijks verkeer.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
09 apr 2013 23:56 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Dat rijdt al rap inderdaad. Hier rijdt zo'n A6 Allroad 3.0 TDI biturbo rond en die doet 400pk met alleen een chip En brullen wat dat ding doet. Ongelooflijk, en dat voor een diesel.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
10 apr 2013 0:07 |
|
|
Delnoy
|
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
10 apr 2013 0:27 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Die is beter ... op CUP's en met een roer-bak .. zegt'ie met z'n loeizware en lompe A6
|
10 apr 2013 0:50 |
|
|
Delnoy
|
Klopt, maar de prijs is netjes te noemen. En beter dan met de 997 velgen van de vorige pagina. Denk dat je gelijk hebt en dat die 21PK extra het 'm niet zullen worden tegenover je A4. Maar toch, rijdt zalig en smoelt beter dan die kleine Audi van je
|
10 apr 2013 1:00 |
|
|
Olaf
|
Ik rij binnenkort even langs Hartog ... dan heb jij geen 21 Pk extra meer - en kijk je hier tegen aan: * shame on us - topic vervuilers
|
10 apr 2013 1:20 |
|
|
ricardo964
Castricum
|
Deze is ook mooi! Hoe zit het trouwens met het spoilertje? Is dit standaard of alleen bij een bepaald model? Over die andere 964 van marktplaats heb ik vervelend nieuws gekregen van de eigenaar. Tijdens de vervanging van de kleppendeksels is er een KOPBOUT afgebroken. Nu moet de hele motor gereviseerd worden en wordt de prijs een stuk hoger als dit uitgevoerd is... Maar is ie wel weer als nieuw toch? Ik heb trouwens voor de 1.9 TDI gekozen ipv een 3.0 TDI (De bi-turbo was toen nog niet uit) omdat die een stuk zuiniger is. Een 3.0 TDI haalt met moeite 1 op 12 en is er alleen in combinatie met Quattro dus nog zwaar ook voor de wegenbelasting. Met 80.000 km per jaar scheelt dat teveel... (En daarom kan ik er een Prosche bij kopen )
|
10 apr 2013 21:29 |
|
|
Dial_888
911 3.2 Carrera
|
Kleppendeksel vervangen en daardoor een kopbout gebroken....en hierdoor een complete revisie.
Mooi sprookjes eerder......
_________________________________________ early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise
|
10 apr 2013 21:49 |
|
|
bully
|
|
10 apr 2013 21:52 |
|
|
Olaf
|
Da's een lelijk after-market prul ... maar ook een stuk langzamer WB scheelt niet zo veel - en dat verbruik is net zo geloofwaardig als een kopbout die afbreekt door het verwijderen van een klepdeksel
|
10 apr 2013 22:04 |
|
|
ricardo964
Castricum
|
Is dat spoilertje aftermarket? Zag er wel leuk uit! Misschien had ik idd de 3.0 tdi moeten nemen, bij 140 km/u op de snelweg met cruisecontrol zal ie niet veel onzuiniger zijn dan de 1.9 tdi die dan 3.000 rpm draait ipv waarschijnlijk 1.800 rpm bij de 3.0. Maar ik heb een financiële tegenslag gehad van meer dan de prijs van een 964 Mijn eigen keuze maar ik heb mijn huis verkocht voor minder dan de hypotheek. Ik wilde er vanaf ende prijzen dalen toch alleen nog maar verder.. Dus voorlopig staat het 964 plan even in de ijskast... Hopelijk niet te lang!
|
04 mei 2013 14:49 |
|
|