álle bestickering? Dat ene turbo script achterop? Gaaf dat de auto een historie voor je heeft en bijzonder is.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
24 nov 2009 21:21
e_930_T
Re: nieuw op het forum
ja alle bestickering.. haha viel ook eigenlijk wel mee ja, de letters op de voorruit en de turbo sticker op de achterschermen en kofferbak. maar die was wel lastig te krijgen
24 nov 2009 21:31
horn
PF #57
Ik zie alleen een Porschelogo op je kofferbak...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
24 nov 2009 21:33
e_930_T
heb een foto in m'n album gezet waarop ze te zien zijn, weet alleen niet hoe ik die hier bij moet voegen
24 nov 2009 21:53
horn
PF #57
Waar stop jij je koffers in die auto... dus wáár zit je kofferklep... Mooie bestickering trouwens! Echt 80ies.
24 nov 2009 21:59
e_930_T
hey bedankt,
ow ja kofferbak is niet echt porsche praat van me...
24 nov 2009 22:09
Mark Nauta
996 Carrera '02 - M3 3.0 '94
Zevenbergen
Wel erg speciaal zo'n Flatnose! Zie graag nog veel meer foto's
26 nov 2009 12:14
Justin
Porsche 964 C4
Welkom hier! Bijzonder mooie flatnose! Vind dat er veel vaak met veel opschmuck 'overdone' zijn. Deze blijft netjes en inderdaad helemaal 80's style. Ook mooi dat de P in de familie blijft. Heb je toevallig enig idee hoeveel peekaas je turbo tegen de straatstenen aanschopt?
_________________________________________ Soms weegt slechts 1 reden voor, meer dan 911 redenen tegen.
26 nov 2009 13:36
e_930_T
jazeker,
hij heeft 430pk!
26 nov 2009 14:56
e_930_T
Mark Nauta schreef:
Wel erg speciaal zo'n Flatnose! Zie graag nog veel meer foto's
die moet ik nog maken, heb eigenlijk alleen nog maar foto's van vroeger en die zijn niet digitaal. maar er komen zeker meer foto's in m'n album te staan.
26 nov 2009 14:58
PEF
996 Turbo
Brussel, België
Thats a lot of horses for a road legal 80's car!
Komt zo uit de film "no man's land"
(ben wel geen fan van de witte wielen )
_________________________________________ What would the world be like if everything had to be rational? Would there be room for a dreamer...
26 nov 2009 22:57
e_930_T
yeah thanks! i like horses
wat betreft de velgen, ieder z'n smaak denk ik.
ik zou ze niet anders willen....
Laatst bijgewerkt door e_930_T op 27 nov 2009 0:08, in totaal 5 keer bewerkt.
26 nov 2009 23:41
Airhead
1986 C1
Friesland
Lekker bijzonder, lekker veul PK´s en lekker zeldzaam! Flatnose blijf ik toch nog steeds een design dwaling vinden; maar verder is het een echte heldenbak.
_________________________________________ Im Prinzip bist du bei dem Auto mit dem Denken schon zu langsam. [Walter Röhrl - über den 911 3.2]
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum