Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 9:42

Antwoord op onderwerp  [ 40 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Van een 245 Turbo naar 964 C4? 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
a.k.a. Jurgen, ex-996 carrera coupe 3.6 ex-986 boxster 2.7 S ex-944 Type I en II
Amsterdam
Bericht Re: Van een 245 Turbo naar 964 C4?
Mooie auto hoor! Hopen dat de laatste stappen ook naar wens gaan, zowel de proefrit als de keuring! Komt deze naast de Volvo?

27 okt 2012 23:17
Profiel
PorscheForum Rakker
964 C2
Deze velgen staan idd ook mooi, maar als sinds de cup 1 velgen op de markt zijn, vind ik dat de mooiste velgen die er zijn (Peugeot 205 GTI 1.9 velgen komen op nr 2 denk ik). Dus easy choice voor mij :D

En yes, het is idd marine blue. Ik ben verliefd op de combi met het interieur en de stoelen zij idd heel besmettelijk, maar aan de andere kant is t leer en goed schoon te houden.

De Volvo gaat eruit, slechts 1 garage en ik ben klaar voor het 911 tijdperk!

Nu maar hopen dat de keuring niks geks oplevert.

27 okt 2012 23:58
Profiel
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
geen goedkope jongens.

28 okt 2012 0:07
Profiel
Lada
Helemaal in het zuiden.
Mooie kleurstelling :thumleft:

28 okt 2012 0:23
Profiel
PorscheForum Rakker
Absoluut mooie auto. Gaat je na goedkeuring hoop lol opleveren. Volvo eruit ...maar de labrador houd je toch wel mag ik aannemen ?:)

28 okt 2012 8:22
Profiel
997 GTS C2 cabrio '11 zwart ex 964 Jubi #445 '93 viola ex 996TT '03 zwart ex 993 TT '98 ex 993 cabrio '94 ex 997 C2 '05
vlakbij de Koekstad....
Staat ook lekker laag, die 964, hoop dat hij goed door de keuring komt!

28 okt 2012 10:30
Profiel
PorscheForum Rakker
964 C2
Joepie!!!!

Afgelopen vrijdag is de Porsche door Porsche Center Leusden gekeurd. 2u lang met de monteur de auto helemaal langsgelopen. In het begin gespannen (hij zal toch geen grote dingen vinden.....) en later al wat meer op m'n gemak toen het wel ok leek te gaan.

En uiteindelijk de complimenten van de (Porsche Classic) monteur die het een echt goeie en mooie 964 vond! Wel een behoorlijke lijst punten opgesteld, maar het merendeel daarvan is om m letterlijk weer in nieuwstaat te krijgen. Eigenlijk geen zaken die ik zelf ook niet had gezien.

Enige 'tegenvaller' misschien waren de verlagingsveren (Eibach) zonder Bilsteins waar ik op had gerekend (gewoon nog de originele shocks, maar wel in prima staat.). Verder v-riemen, thermostaat oliekoeler en nog wat kleinere dingetjes.

Goeie nieuws is een nwe koppeling in RS specs - echt supergevoel, shortshifter (Jake's??), KN filter, goed klasse 3 alarm, zo'n beetje alle leidingen vernieuwd, nieuwe koelers, nwe airco, maar vooral de algehele staat vd auto die echt zo is als ik hoopte.

Dus via de IPhone betaald en trots als een pauw naar huis gereden. Het rommelde de hele dag al wat in mn buik, maar bij thuiskomst flinke buikgriep en uiteindelijk pas een dag later weer in staat een stukkie te rijden.

Nu eerst op zoek naar 4 banden, die zijn matig qua profiel, maar vooral te oud. Reifenchampion lijkt goed en goedkoop.

Zal nog wel een paar foto's maken met de Cup1 velgen als het weer wat beter weer is.

04 nov 2012 22:37
Profiel
Gefeliciteerd ticcie :thumleft:

04 nov 2012 23:03
Profiel
a.k.a. Jurgen, ex-996 carrera coupe 3.6 ex-986 boxster 2.7 S ex-944 Type I en II
Amsterdam
Ticcie schreef:
Joepie!!!!

Nu eerst op zoek naar 4 banden, die zijn matig qua profiel, maar vooral te oud. Reifenchampion lijkt goed en goedkoop.

Van harte met de aanwinst, super! Is Reifenchampion een adres? Waar? Ik neem niet aan de het een bandemerk is in ieder geval :mrgreen:

04 nov 2012 23:08
Profiel
PorscheForum Junkie
997 Carrera S Cabriolet tiptronic 2005, Ex 996 Carrera 4S Cabriolet tiptronic 2003, Ex 356 Speedster Carrera GS de Luxe 1958 Replica
Lelystad
ver boven de 200 schreef:
Is Reifenchampion een adres? Waar?

Is een internetshop http://www.reifenchampion.de/

04 nov 2012 23:15
Profiel Facebook 
Amsterdam
Thanks, ga eens even kijken!

04 nov 2012 23:57
Profiel
PorscheForum Rakker
964 C2
Inmiddels met heel veel plezier al 800km met dit matige weer en nog veel matigere banden gereden. Vandaag de nieuwe conti's erop laten en leggen en dat is wel een enorm verschil ivt 12 jaar oude en versleten conti's! Lekker stil, stuk stabieler en sowieso een veel veiliger gevoel.

Verder liep de accu leeg.... Blijkt het kleine ventilatortje in de bedieningsunit vd verwarming continu te draaien. Voorlopig even t stekkertje losgetrokken, maar - lang leve internet - het vervangen van 1 transistor van e0,20 zou uitkomst bieden, dus die maar eens besteld en straks erin solderen.

Schuifdak liep bij t dichtdoen tegen de windspoiler aan: 2 nieuwe plastic grijpertjes van e3 per stuk origineel Porsche laten m nu weer helemaal soepel werken.

En de audio bekeken en daar is nog wel een investering nodig. Ik heb nog een mooie Becker Cascade liggen vanuit de Volvo, maar nieuwe speakers voor, achter, versterker en wellicht een kleine sub staan nog op de verlanglijst.

Leuk zo! Lekker rijden in een auto die ik echt top vind: snel, degelijk en een heeeeerlijk geluid en dan zelf nog wat zaken verbeteren en aanpassen!

22 nov 2012 1:33
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Ticcie schreef:
de nieuwe conti's erop laten en leggen en dat is wel een enorm verschil ivt 12 jaar oude en versleten conti's! Lekker stil, stuk stabieler en sowieso een veel veiliger gevoel.

Al waren ze niet versleten - zulke oude banden hebben sowieso weinig grip :wink:

Over een speaker-upgrade voor je 11je is hier ook wel het een en ander te vinden :idea:

Succes met het gebruiken van de zoekfunctie - en gefeliciteerd met je aanwinst :ba:

22 nov 2012 2:47
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Mooie auto, Ticcie!

Groeten van een '76er 244 TIC rijder :thumleft: (en 911 natuurlijk)

24 nov 2012 21:15
Profiel
PorscheForum Junkie
Hele mooie 964 en een hele bijzondere kleurcombi vind ik. Gefeliciteerd. :cheers: .Qua waardevastheid heb je denk ik met deze beauty ook geen verkeerde keus gemaakt, zeker als je hem, zoals je zei, niet al te duur hebt ingekocht. Enjoy! :drive:

25 nov 2012 10:15
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 40 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2