Auteur |
Bericht |
Justin
Porsche 964 C4
|
Re: Ook ik even voorstellen
Nynke, welkom! Wat brengt je tot de overweging van specifiek de Boxster 3.2S? Waarom geen 2.7? 911 (964)? 911 (996)? Cayman of een andere?
_________________________________________ Soms weegt slechts 1 reden voor, meer dan 911 redenen tegen.
|
23 feb 2014 2:27 |
|
|
Nynkeeeee
Ljouwert
|
Hallo Justin, Excuses voor mijn late reply. Een vriend van mij werkt bij Porsche Centrum Groningen en kent mij en mijn rijstijl al zo'n 20-25 jaar. Hij vermoed dat ik me snel zou gaan 'vervelen' in een 2.5 of 2.7. De Cayman hebben we vorige zomer 3 dagen meegehad, dat was fán-tás-tísch. Maar, ook erg buiten budget. Ook een 911 ligt buiten mijn beperkte budget. Daarom een op zoek naar een goede Boxster 3.2S. Ik ga maandag kijken naar deze: http://link.marktplaats.nl/m787971634Wordt nog leuk reisje van Leeuwarden naar Eindhoven in een Smart! Misschien dat iemand deze Boxster kent?
_________________________________________ Keep it cool & drive Porsche
|
02 apr 2014 8:45 |
|
|
Nynkeeeee
Ljouwert
|
Hi, excuses voor mijn érg late reply. Je Boxster is écht uniek, maar ook buiten budget (helaas). We hebben net vorig jaar een bungalow aan 't water gekocht, met een inrichting uit de jaren '70 van de vorige eeuw (denk oranje/paars/bruin etc). Ons budget is daar voor het grootste gedeelte aan op gegaan. Yeahhh, ik heb nu een keuken uit deze eeuw! Anyway, daardoor is mijn budget beperkt. Succes met de verkoop van je Boxster!
|
02 apr 2014 8:48 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
|
02 apr 2014 8:54 |
|
|
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
Ik zou wel nieuwsgierig zijn naar het 3-tje op het kenteken. Wil natuurlijk niets zeggen over de staat van de auto. Succes maandag.
|
02 apr 2014 10:04 |
|
|
Nynkeeeee
Ljouwert
|
AKK is verschoven door grote drukte bij Porsche Centrum Eindhoven naar vrijdag aanstaande. Man-lief gaat de barre tocht met de Smart maken en de Boxster laten keuren.
Iemand misschien tips? En in welke rubriek mag ik vragen of iemand deze auto kent?
|
09 apr 2014 7:38 |
|
|
Boxster S 550 Spyder
Boxster S 550 SpyderSchagen
|
Waarom heeft de auto inmiddels een 3-tje op z'n kenteken staan? Waarom mist het Boxster S embleem op de achterklep? Waarom zit de uitlaat scheef onder de auto? Dat zou ik willen weten...
_________________________________________ Boxster S 550 Spyder Limited Edition Nr. 1616/1953.
Modificaties: - Supersprint RVS Exhaust System; Filmpje SuperSprint - K&N High-Flow Air Filter
|
09 apr 2014 18:56 |
|
|
bully
|
|
13 apr 2014 18:14 |
|
|
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
Staat niet meer op marktplaats, verkocht?
|
13 apr 2014 18:54 |
|
|
Nynkeeeee
Ljouwert
|
Jaaaa, hij is verkocht! Aan mij... AKK kwamen de 'normale' puntjes aan het licht, gemakkelijk te verhelpen in de loop van de tijd. Afgelopen weekend natuurlijk lekker aan het toeren geweest en zo nu en dan een sprintje. Wauw... wat lekker toch! Ik ben weer gelukkig op de weg en ik schaam me niet meer. Nu zo snel mogelijk nog onderdak voor m'n boodschappenwagentje regelen. Of de carport moet er zo snel mogelijk komen. Het dakje gaat er als eerste aan geloven, daar moet een nieuw raampje in. Tentmaker in Grou wist er raad mee en had het eerder gedaan voor een Z4. Nu nog een werkbeschrijving zien te bemachtigen om 'm klik-klak-los te krijgen. En ik wil er graag nog een hardtop bij hebben. Iemand hier nog eentje liggen?
|
14 apr 2014 17:22 |
|
|
bully
|
Gefeliciteerd.........
|
14 apr 2014 17:58 |
|
|
A-Line
LEEUWARDEN
|
Dat is pas blijdschap. Gelijk foto's in twee topics plaatsen
|
14 apr 2014 18:35 |
|
|
duc11
iets met geld en gezondheidverre oosten
|
Mooiiiiiii PS zo'n hardtop....? Heb ik er net op laten zetten
_________________________________________ speed is lekker, maar dan wel op de weg
|
14 apr 2014 19:01 |
|
|
Glas_911
nu 996 MK2 C2, ex 2.7 Boxster & 2.5 BoxsterLeeuwarden
|
Volgens mij heb ik je zelfs al zien rijden bij het politie bureau richting AH XL.. Klopt dat? Leuk weer een boxster in de stad!
_________________________________________ Windows Down, Downshift and.... Enjoy the Music
|
15 apr 2014 11:43 |
|
|
Nynkeeeee
Ljouwert
|
Ja, @duc11, die is vettttt!! Ik stuur je ff pb-tje erover. Wij wonen in Aldlân, @Glas_911, dus dat zou heel goed kunnen. Heb ik jou dan gewoon over 't hoofd gezien?
|
18 apr 2014 8:18 |
|
|
duc11
|
_________________________________________ speed is lekker, maar dan wel op de weg
|
18 apr 2014 10:55 |
|
|
Glas_911
nu 996 MK2 C2, ex 2.7 Boxster & 2.5 BoxsterLeeuwarden
|
En ik zwaai altijd zo vriendelijk!
_________________________________________ Windows Down, Downshift and.... Enjoy the Music
|
18 apr 2014 13:47 |
|
|
duc11
|
Glas en Nynke.... hebben jullie je al gezellig aangemeld voor 10 Mei meeting Salland! Hoe meer boxsters hoe leuker! Gewoon doen!
|
18 apr 2014 15:05 |
|
|
Nynkeeeee
Ljouwert
|
Had er graag bij willen zijn, maar mijn neefje komt logeren. En die is niet geschikt om een hele dag in een Boxster op de sluiten (ADHD/PPD-NOS/ODD). Ik ga mijn zaterdag op een andere manier besteden, hoewel ik 'm een ritje Boxster niet kan en wil onthouden. Toch wens ik jullie veeeeel plezier!
|
19 apr 2014 8:24 |
|
|
A-Line
LEEUWARDEN
|
Met aan zekerheid grenzende zekerheid, giter live gezien. Vrouw met een smile van oor tot oor, afslaan richting politie bureau Leeuwarden rond 13:00. Mooie wagen!!!!
|
27 apr 2014 10:58 |
|
|
Nynkeeeee
Ljouwert
|
Ja, klopt... dat was ik (op naar de jachthaven). Maar... waarom zie ik jullie dan niet? Ik let er toch zo op dat ik Porsches zie rijden en dan ga zwaaien. Of rijden jullie gewoon in een onopvallende auto (niet-Porsche)?
|
27 apr 2014 17:33 |
|
|
A-Line
LEEUWARDEN
|
|
27 apr 2014 18:52 |
|