Re: Even voorstellen --> onverwacht boxster gekocht
Ziet er goed uit hoop dat je er veel plezier aan hebt
06 feb 2016 1:33
horn
PF #57
lachen, impulsief is oke! veel plezier ervan.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
06 feb 2016 7:10
Bertjan
2008 987 Cayman S
Veluwe
Leuk! Veel rij en klus plezier gewenst! Ik heb het al vaker gezegd volgens mij maar ik vind dit model erg mooi "oud worden". In goede kleur, mooie wielen heeft de auto heel cleane lijnen met goede balans tussen kracht en elegantie.
_________________________________________ Happiness isn't around the corner - IT IS THE CORNER
06 feb 2016 11:54
submerged
ex 914-6
Nu Boxster 986.
Tolbert. Groningen.
Top weer een boxster erbij. Veel ( knutsel ) plezier ermee.
06 feb 2016 18:45
boxster550spyder
996 Carrera, Boxster S 550 Spyder en Cayman S Sport (ex Boxster 2.5 en ex 924).
Gefeliciteerd ! Laat het voorjaar maar komen, dakje open en genieten maar.
_________________________________________ 996 Carrera 1998, Boxster S 550 Spyder 2004 en Cayman S Sport 2008.
07 feb 2016 0:24
Martinos
Dank allen! Plezier gaan we er wel aan beleven lijkt me! Vandaag al een offerte laten maken voor herstellen van alle lakbeschadigingen en deukjes. Aankomende week wordt er ook nog een gemaakt voor volledig herspuiten.
Ben ook al even aan het snuffelen geweest voor een paar andere wielen, maar ben er nog niet uit... bbs le mans achtig, of fuchs immi in 18" Denk er nog even over.
Leuk om het onbekende te onderzoeken. Voor de alfas weet ik uit mijn hoofd wat er is en waar. Hier kan ik heerlijk avonden voor het internet afstruinen!
In elk geval besloten de motor er binnenkort uit te halen en oa keerring en IMS lager te bekijken/vervangen, evt distrispanners en groot onderhoud te geven. Dan ook meteen kijken naar de uitlaat als t toch los ligt. Die is wel erg stilletjes.
07 feb 2016 2:18
Steefboxster
Zutphen
De Achterhoek knapt op met die Boxsters!!! Veel rijplezier toegewenst!
07 feb 2016 9:56
Pw250
964
Top, leuk. 18 of 19"BBS LM's, doen! Veel plezier er mee.
_________________________________________ You've only got one life, live it!
07 feb 2016 10:59
Box*
Zoetermeer
Gefeliciteerd. Nog een Boxster erbij.
_________________________________________ Om dromen waar te maken moet je wel eerst wakker worden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum