Re: Even voorstellen een nieuwkomertje
Het hangt er vanaf. Een volledige restauratie tot in detail perfect kost ong. 20-25k.
Om een nette en rijdende 924 te hebben kom je met 5k een heel eind, zeker als je dingen zelf doet en en de basis behoudt. Niet alles hoeft ook direct, maar bepaalde dingen pak je het best het in 1 keer mee.
Houd in ieder gevalrekening met,
Alle rubbers rondom
Ophanging/schokbrekers
Motorsteun rv
Brandstofpomp en systeem
Uitlaat
Remmen en banden
Evt startmotor/dynamo
Evt koppeling en transaxle buis
De blokken zijn behoorlijk robuust, revisie van de kop is niet onoverkomelijk. Bovenstaande is bij mijne allemaal vervangen. Maakt wel dat ik er zonder problemen in stap en er mee naar frankrijk rij, maar los van betrouwbaarheid maakt het ook een wereld van verschil in de wegligging. Kijk voor zover mogelijk bovenstaande dus na bij een bezichtiging en neem desnoods zelf een accu mee om de wagen te horen lopen. Verhaal v/d verkoper kan natuurlijk waar zijn, maar ik zou 'm niet op z'n blauwe ogen vertrouwen.
Welke prijs heb je in gedachten om de auto te laten spuiten?