Auteur |
Bericht |
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
welkom hier met je 911
Jammer
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
06 aug 2005 21:20 |
|
|
horn
PF #57
|
Jammer? Ik ben geen purist maar dit vind ik de kwalificatie 'heiligschennis' benaderen...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
07 aug 2005 10:33 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
wilde het voorzichtig uitdrukken.
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
07 aug 2005 12:07 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
|
07 aug 2005 12:18 |
|
|
robbie965
965 Lgemonde
|
dat zegt jurgen met de travestieten porsche
porsche van buiten , RUF van binnen
maar jurgen je bent niet alleen
_________________________________________ duitse laagvlieger
|
07 aug 2005 13:02 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
..vandaar mijn erbij..
|
07 aug 2005 13:05 |
|
|
Ivo964C2
Rauris OostenrijkPF#30
|
|
07 aug 2005 13:10 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Wijze woorden, als ik de comentaren tot hiertoe lees.
@Bussel ook van mij van harte welkom.
En het voornaamste is dat jij er gelukkig mee bent en blijft
Wat de rest denkt, zou je worst moeten wezen (echt een uitspraak voor mij) , zo ga, of probeer ik toch door het leven te gaan.
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
07 aug 2005 13:19 |
|
|
horn
PF #57
|
ppp, vind ik ook. Ik bedoel er niets negatiefs mee naar Bussel, maar een 1965 911 ombouwen naar een C2...
Wat zou jij zeggen als ik deze kocht
en ombouwde naar
Ach ja, ieder zijn meug...
Maar soms doet het pijn...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
07 aug 2005 13:59 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
@Horn,
Ik denk dat ik ter plaatse zou sterven, maar ik zou zeggen dat het aan de stress van het werk lag
Ik kan veel kritiek hebben, en zie al snel de humor in van vele dingen, dit is spijtig genoeg niet iedereen gegeven,daarvoor probeer ik in het begin een afwachtende houding aan te nemen. Uitzonderingen als Sterone nagelaten
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
07 aug 2005 14:45 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Andersom daarintegen
Olaf -diegisterennogwatKEMBOmateriaalheeftverbouwd-
_________________________________________ In the Dutch mountains ...
|
07 aug 2005 15:25 |
|
|
horn
PF #57
|
Enfin, stelletje ouwe hoeren... DE FOOOTOOOO
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
07 aug 2005 19:27 |
|
|
Ivo964C2
Rauris OostenrijkPF#30
|
Ja....woorden schieten tekort.....
|
07 aug 2005 20:34 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Inderdaad Carport lijkt wel erg veel op het design van die van Horn
_________________________________________ In the Dutch mountains ...
|
07 aug 2005 20:41 |
|
|
Jaco
Negenhonderdvijfenzestig.
|
Erwin, gefeliciteerd. Ziet er op foto mooi uit! Ik zou wel een nieuwer kenteken aanvragen.
Is deze P nog 1tje met korte wielbasis, offe was dat nog voor '65 ? ? Dacht dat ze rond dat jaar de langere wielbasis zijn gaan produceren.
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
|
07 aug 2005 21:12 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
omdat het "model" nieuwer is dan het kenteken
Je hebt je Tujboo toch ook niet voor de buren
_________________________________________ In the Dutch mountains ...
|
07 aug 2005 21:15 |
|
|
Jaco
Negenhonderdvijfenzestig.
|
Daar heb je helemaal gelijk in, maar van een nieuw model met oud kenteken weet de kenner dat dat niet klopt. Daarentegen, een oud model met nieuw kenteken (net als ik, jaja ), daar kun je alle kanten mee op. Is 99 van de 100 x natuurlijk import.
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
|
07 aug 2005 21:37 |
|
|
robbie965
965 Lgemonde
|
die stond een tijdje geleden op marktplaats voor 15k [hoop niet dat je zoveel hebt betaalt voor een 2.4 motor]
er zit een aparte achtervleugel op beetje turbo S look
_________________________________________ duitse laagvlieger
|
07 aug 2005 22:50 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Wat is daar dan fout aan neem nu dat deze motor net een volledige revisie heeft gehad?
De motor van mijn 356 is bijna klaar en dat grapje gaat mij om en bij de €10.000 kosten
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
07 aug 2005 23:03 |
|
|
robbie965
965 Lgemonde
|
vraagprijs auto was toen 15k op marktplaats
ik bedoelde , hopen dat hij er minder voor hoefde te betalen want er ligt ''maar'' een 2.4 in
_________________________________________ duitse laagvlieger
|
07 aug 2005 23:11 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Ik bedoelde, dat een goede 2.4 voor mij meer waard is dan een slechte 3.2
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
07 aug 2005 23:18 |
|
|
robbie965
965 Lgemonde
|
ja dat is waar, iets wat slecht is heb je sowieso niet veel aan
_________________________________________ duitse laagvlieger
|
07 aug 2005 23:29 |
|
|
patrick911
1973 911 2.4T &
1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)Melbourne
|
Hoi Erwin,
Allereerst nog een (wel erg laat) welkom.
Maarre,
ik ben nog steeds wel benieuwd naar de geschiedenis van je auto. Ik vraag me oa. af hoe een 2.4 motor in een '65 (swb) model komt en welke andere onderdelen men heeft gebruikt.
Van de foto zou ik absoluut niet kunnen zien dat het een oudje betreft nl.
Veel plezier ermee!
_________________________________________ Just don't lift mid-turn.
|
10 aug 2005 10:09 |
|
|
bussel
|
bedankt dat je de foto er op heb gezet .
De auto is helemaal uitmekaar geweest foto`s zijn aanwezig.
motor is totaal gereveseerd .
nieuwe achterkant + neus zit er op .
loopt erg goed .
Ik ben er blij mee.
|
13 aug 2005 22:32 |
|
|
horn
PF #57
|
En dat is het enige dat telt! Have fun!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
13 aug 2005 22:35 |
|
|