Marknineoneone,
check, goed gezien
of intuitie: grijs leder interieur.
En Racebeus over mijn ervaringen met Kobus kan ik alleen maar positief zijn
.
De zaak is fysiek gescheiden door een wand met
rallye & race activiteiten met als middelpunt de Subaru WRC (vlgns. mij nu een prodrivepakketje van 305 pk en
590 Nm ) en de porsche onderhoud zaken m.b.t. legale straatwagens. Er werken over en weer wel dezelfde personen. Allerlei Porsches passeren de revue. Het mooie bij Kobus is, dat je ontvangen wordt door iemand - met de handen onder het olie & vet -die compleet autogek
is en je in de zaak overal heensleept van sperdif., naar velgen naar koppeling etc. Er liggen altijd wel een paar Porsche blokken open voor revisiewerkzaamheden, erg leerzaam
. Geweldig gewoon, het enige nadeel is dat je de tijd moet nemen...hij is erg druk. Ook als je de wagen wilt laten keuren of iets dergelijks is het handig dat je de auto ff kunt missen. Een afspraak maken is geen overbodige luxe als je echt iets wil, zomaar rondneuzen kan altijd maar of je dan een goede indruk krijgt, betwijfel ik.
Dus ik ben positief zoals je wel gemerkt hebt. Maar over de 3 ton met je 968 getuigd toch van goed onderhoud bij Motron of niet?
Mazolos,
Roy