Auteur |
Bericht |
addie
nu even nietapeldoorn
|
ff voorstellen
he he eindelijk klaar met werken. wat een leuke reacties allemaal hier op het forum. tja ik heb een autopoetsbedrijf dus kan jullie mischien wel eens van adviezen voorzien. ik weet natuurlijk ook niet alles maar wel dat je een rode porsche niet veel in de zon moet laten staan want dan verkleurd hij.. maar daar waren jullie ook al achter. je kan ze wel mooi houden hoor door veel in de was te zetten of af en toe de lak polijsten met de poetsmachine maar dan glimt hij ook weer als de bekende keutel in de maneschijn. en ruud, of de turbo veel verschilt met een carrera. nou ik vind van wel, tot 3000 toeren is het ongeveer gelijk maar dan........... oei, net een katapult tjonge wat maakt zo,n ding een meters zeg en het loopt zo rustig. ik persoonlijk vind een carrera iets nerveuzer in het rijden. de carrera met cup pijp is wel mooier om te horen de turbo is veel stiller. luke ik heb geantwoord op je mail hoop dat hij aangekomen is. :shaking2:
_________________________________________ wie een kuil graaft voor een ander is niet egoistisch.!
|
13 jun 2006 19:15 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Welkom en tot ziens, Addie. Poetsadviezen zijn altijd welkom.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
14 jun 2006 16:27 |
|
|
Massa
Back in business again! (996 turbo '02)
|
Hi Addie,
Mooie kar! Heb precies dezelfde lanceerinrichting
Zorg dat je een bijeenkomst bij woont, kunnen we die tujbootjes naast mekaar zetten
_________________________________________ Ik spaar geen geld, maar goede herinneringen (copyright Herman Brood)
|
14 jun 2006 21:55 |
|
|
bert964c4
vianen
|
Addie,je hebt de auto van mijn dromen..............
Welkom hier en tot spoedig op een meeting!!
_________________________________________ Ich liebe luft!
|
14 jun 2006 23:50 |
|
|
yohanv
911 3.2 Cabrio 1986Het hoge noorden
|
Welkom en petje af voor de history....
Vreemd om te horen dat je de meeste problemen hebt gehad met de 944's. De minste met een 911 3.2 vind ik niet echt verassend.
Veel plezier met je pracht bolide....
_________________________________________ Ex: 944 Targa(x2)-->968(Nep)-->911 SC Targa+968 targa-->911 3.2 Cabrio-->993 Cabrio-->997S Coupe
|
15 jun 2006 2:33 |
|
|
red devil
971 Panamera gts
991 Turbo S /ex
930 Turbo (ex) /
970 Panamera (ex)Zwolle
|
Koen je mag die van mij wel elke keer poetsen.
Addie, welkom en je hebt een pracht van een turbo, het is en blijft voor mij het mooiste model.
_________________________________________ TURBO EARGASM !
|
16 jun 2006 1:04 |
|
|
HennieC2Targa
Ex.Carrera 3.2 Ex. 964 Targa C2
Ex.Boxster S Zwart
Porsche Macan Wit.Culemborg
|
Welkom, en ja wat de rode kleur betreft ( er is geen mooiere ). inderdaad goed in de was houden dan blijft hij of zij glimmen in de maneschijn
_________________________________________ Live and let Live
|
16 jun 2006 1:26 |
|
|
Double G
911 carrera 3.2 '86Kapelle
|
Rood? Weet je zeker dat je geen blauw bedoeld?
Maar Addie, WELKOM!
_________________________________________ NPC 0577
|
16 jun 2006 8:29 |
|
|
addie
nu even nietapeldoorn
|
tja over kleuren valt te twisten ik vind rood ook helemaal super heb er 2 gehad in die kleur. maar vind wit voor een 911 ook heel erg mooi maar ja ze zeggen met een witte blijf je zitte(zou voor mij wel een keer goed zijn houd ik m mischien wat langer) mijn 993 was lakzwart maar da nooit meer je ziet er alles op ik dacht ben autopoetser dus houd m wel mooi. nou mooi niet dus heb hem op het laatst in de teflon gezet dat was al beter maar die vegen in de zon he. nu een nachtblauwe gaat ook wel maar is ook een beetje gevoelig voor vegen in de zon. wat ik bij metalic auto,s vaak doe is schuren met 2500 schuurpapier dan goed polijsten met de machine en dan in de teflon. oei is dat een partij mooi maar moet je goed weten waar je mee bezig bent want anders heb je een probleem(of je porsche iig)
_________________________________________ wie een kuil graaft voor een ander is niet egoistisch.!
|
16 jun 2006 19:31 |
|
|
Double G
|
Ik wil niet zeuren, maar wat hoofdletters en komma's zouden je verhaal wel duidelijker maken
|
16 jun 2006 20:10 |
|
|
addie
nu even nietapeldoorn
|
ff voorstellen
ben je dislectis of zo.
|
16 jun 2006 20:44 |
|
|
Double G
|
neemaarikvindhetnoueenmaalwatmakkelijkerlezenalserhierendaareensenigevormvanleestekenswordtgebruiktalsjebegrijptwatikbedoel
|
16 jun 2006 21:01 |
|
|
addie
nu even nietapeldoorn
|
ff voorstellen
Ja hoor, ik heb het begrepen hoor..!
|
16 jun 2006 21:08 |
|
|