|
Home •
Album •
Donatie •
Help •
Kalender •
Registreren • Zoeken • Leden • Inloggen
|
|
Geef de meester een bijzondere rit!!
Auteur |
Bericht |
Paulm
Mierlo
|
Voor jou was het 'maar' een halve dagje (al neem ik aan dat je het ook een geweldige dag vond) terwijl je voor hem een topdag bezorgd hebt. Dit vergeet hij nooit meer in zijn leven.
Geweldig!!
|
15 jul 2008 20:02 |
|
|
horn
PF #57
|
Niet eens, ik heb hem op half 9 opgepikt en zat om 10 uur alweer te kantoorridderen.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
16 jul 2008 8:11 |
|
|
torig
ex 996 Carrera 4Oost-Vlaanderen, België
|
Ach, dat zal ook wel al genoeg impact gehad hebben zeker ?
_________________________________________ Most people would rather die than think; in fact, they do so -- Bertrand Russell
A desire presupposes the possibility of action to achieve it; action presupposes a goal which is worth achieving
|
16 jul 2008 13:45 |
|
|
Petré Noël
911 3.2 1984sint-truiden
|
prachtig gedaan Horn
trouwens hoe speel je het klaar om een ganse fanfare zich telaten kleden aangepast aan jouw Porsche? Prachtig gedaan
|
17 jul 2008 18:37 |
|
|
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
Goed gepoetst Horn
|
17 jul 2008 22:12 |
|
|
diggler_911
ex 997 4S,
ex 993 Targa,
ex 964 TargaAmstelveen
|
Leuk die foto's. Haha, ik las net met een schuin oog het relaas van Horn en zag twee keer het getal 230 staan Ik hoopte eigenlijk dat dit de gemiddelde snelheid van het ritje was, maar helaas....
_________________________________________ whatever you do, don't congratulate or berate yourself too much, your choices are half chance, so are everybody else's
|
17 jul 2008 22:52 |
|
|
horn
PF #57
|
over de stoep achter de dixieland band aan? met 230? die hadden het niet overleefd
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
17 jul 2008 22:56 |
|
|
diggler_911
ex 997 4S,
ex 993 Targa,
ex 964 TargaAmstelveen
|
lol, waarschijnlijk niet, maar onze frik was wel een top anekdote rijker geweest
_________________________________________ whatever you do, don't congratulate or berate yourself too much, your choices are half chance, so are everybody else's
|
17 jul 2008 23:01 |
|
|